مستوفی گفت: دولت دوازدهم باید رویکرد متفاوتی نسبت به دولت یازدهم داشته باشد چراکه اقتصاد ایران نیاز به تحرک دارد تا مردم با مشکلات کمتری مواجه شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۹۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، خانم مهندس فریال مستوفی عضو اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تهران در نشست علنی این اتاق درباره انتظارات اتاق بازرگانی از دولت جدید و نیز نیازها و شرایط پیشرفتی کشور در طرح های اقتصادی گفت: برای توسعه هر کشور باید توجه شود، چه نیاز هایی مهم و مورد بررسی است و کشور چقدر کشش پیشرفت بر اساس بستر هایش را دارد.

وی افزود: در ایران هم برنامه هایی برای طرح توسعه پیشرفت طرح ریزی شده است اما مشخص شده است که دیدها متفاوت است. مشخص نبودن اولویت ها، ناهماهمگی بین تکالیف دولتی و منابع مالی در دسترس، سست بودن رابطه ها بین هدف های کلان و برنامه های ارائه شده ای که معلوم شده اکثر آن ها ناموفق بوده ، برنامه های گذشته را که بر گردن دولت مردان بوده را به ثمر نرسانده است.

مستوفی عنوان کرد: دولت دوازدهم باید رویکرد متفاوتی نسبت به دولت یازدهم داشته باشد چراکه اقتصاد ایران نیاز به تحرک دارد تا مردم با مشکلات کمتری مواجه شود. دولت دوازدهم باید با تغییر کابینه خود مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهند و در راس وزارت خانه ها باید کسانی باشند که برنامه های دولتی را پیاده کنند.

وی با بیان اینکه سیاست های هر وزیر متناسب با تفکرات شخصی وی صورت می گیرد افزود: مثلا یک وزیر باید موضوع گرانی را حل کند اما خواسته های شخصی خود را در اولویت قرار می دهد، مثل همین روزها که کشور دچار بحران شده است.همان طور که می دانید دولت باید بخش خصوصی را از همان اول در برنامه هایش در نظر بگیرد نه انکه بعد از تصویب ها و انجام کارهای پیش پا افتاده او را به بازی بگیرد.

ارسال نظرات