مسئول ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل:

مردم استان اردبیل ارادت ویژه‌ای به اهل بیت(ع) دارند

مسئول ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل گفت: مردم ولایتمدار استان اردبیل ارادت و محبت ویژه‌ای به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارند که این استان در ردیف سه استان برتر کشور در جمع‌آوری کمک‌ به مدافعان حرم قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۱۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیمازاردبیل، سیدشفیع حسینی در دیدار با مدیرکل ارشاد استان اردبیل اظهار داشت: ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم بنابه توصیه سردار شهید حاج حسین همدانی ایجاد و راه‌اندازی شد که در ابتدااین ستاد به صورت منطقه‌ای بود و از سال گذشته دستور تشکیل این ستاد به صورت مستقیم به استان‌هاصادر شد.

وی گفت: سال گذشته فعالیت ستادها به صورت منطقه‌ای تنها برای پشتیبانی از مدافعان حرم کشور سوریه بود ولی در حال حاضر کمک‌های نقدی و غیرنقدی و نیز فعالیت ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم برای کمک به جبهه مقاومت اسلامی و رزمندگان اسلام در پنج کشور انجام می‌شود که این پشتیبانی‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مادی و معنوی خواهد بود.

مسئول ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه مردم ولایتمدار استان اردبیل ارادت و محبت ویژه‌ای به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارند که این استان در ردیف سه استان برتر کشور در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مدافعان حرم قرار دارد.

حسینی تصریح کرد:‌ در چند سال اخیر بیش از سه میلیارد تومان تنها کمک نقدی توسط مردم استان اردبیل برای پشتیبانی از مدافعان حرم جمع‌آوری شده و مردم استان اردبیل در این زمینه همت اساسی داشته‌اند.

وی افزود: افتخار سربازان و مدافعان حرم ایجاد امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران بوده و تنها چیزی که سبب پاداش جهاد این رزمندگان می‌شود دیدن آرامش و امنیت مردم و وجود کشوری عاری از هرگونه تروریست و مهاجم است.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: اداره کل ارشاد و زیرمجموعه‌های آن برای کمک به ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل آمادگی دارند و خبرنگاران و هنرمندان استان به طور قطع در این حوزه و برای فرهنگ‌سازی فعالیت می‌کنند.

سیدناصر اسحاقی افزود: امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم هستیم که وظیفه هر کس در جامعه حمایت همه‌جانبه از این مدافعان حرم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار