مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در اردبیل:

دانش‌آموزان نخبه قرآنی کشور شناسایی می‌شوند

مدیرکل قرآن, عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: با برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن, عترت و نماز دانش‌آموزان استعدادها و نخبه‌های قرآنی کشور شناسایی می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۱۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیمازاردبیل، محمدرضا مسیب‌زاده در بازدیداز کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مسابقات قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت:‌ سطح اطلاع‌رسانی در این دوره از مسابقات خوب و مناسب بوده که انعکاس اخبار مسابقات امری مهم و ضروری بوده و باید در این زمینه اهتمام جدی را شاهد باشیم.

وی با قدردانی از میزبانی مناسب و شایسته استان اردبیل در این دوره از مسابقات قرآن دانش‌اموزان سراسر کشور بیان کرد:تلاش می‌شود تا شرکت کنندگان در فضای آرام به رقابت بپردازند و بتوانیم پس از رقابت‌های شاهد انتخاب و معرفی دانش‌آموزان برتر در این مسابقات باشیم

مسیب‌زاده این رویداد بزرگ فرهنگی و تربیتی را فرصتی برای اشاعه فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان دانست و گفت: بدون شک تربیت نسلی که با آموزه‌های قرآنی آشنا هستند و زندگیشان را بر این اساس بنیان کنند جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن, عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور تصریح کرد:اردبیل به دلیل سابقه مذهبی و فرهنگی که دارد یکی از استان‌های موفق در میزبانی رقابت‌های قرآنی بوده که با برگزاری این مسابقاتاستعدادها و نخبه‌های قرآنی کشور شناسایی می‌شوند.

ویهدف اصلی از برگزاری این مسابقات را افزایش و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان در ارتباط با مباحث قرآنی دانست و افزود: 7میلیون دانش‌آموزدر سطوح مختلف مدرسه، منطقه و استانی و در دوره‌های مختلف قرآن کریم با یکدیگر رقابت کرده‌ و برگزیدگان به این دوره از مسابقات راه یافته‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار