سلطانی گفت: سابقه مدیریتی نشان داده است که وزیر همواره بر اعتقادات و باور های خود پیش می رود پس بهتر است که ما برای وزیر لیست فعالیت درست نکنیم و تنها خود او برای کارهایش دلیل و منطق ارائه کند.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۱۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر پدرام سلطانی در نشست علنی اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی درباره پیشنهادات این اتاق درباره وزراء دولت دوازدهم اظهار داشت: به اعتقاد بنده وزیزی که به مشکلات اقتصادی که بیکاری، اشتغال و تولید است واقف نباشد، همان بهتر که وزیر نشود!

وی افزود: سابقه مدیریتی نشان داده است که وزیر همواره بر اعتقادات و باور های خود پیش می رود پس بهتر است که ما برای وزیر لیست درست نکنیم و تنها خود او برای کارهایش دلیل و منطق ارائه کند تا نمایندگان به او اعتماد کنند.

دکتر سلطانی گفت: چهار سال پیش دقیقا در همین اتاق بازرگانی نشسته بودیم و در مورد وزیران دولت یازدهم صحبت و مشورت می کردیم. آن زمان هم دوستان صاحب نظر در این اتاق مشکلات را مطرح کردند ولی دولت کار خود را در پیش گرفت و اهمیتی برای نظرات کارشناسانه نخبگان و با تجربه ها قائل نشد. باز هم باید شاهد این بی توجهی ها از جانب دولت باشیم و همین حرف ها را صورت جلسه کنیم تا زینتی برای طاقچه اتاق هایمان شود؟

ارسال نظرات