خبرهای داغ:
باید خون شهیدانمان را در نظر بگیریم و نگذاریم پایمال شود البته هرکس به توان خود می تواند به جبهه های حق علیه باطل برود و در راه خدا جهاد کند یکی می تواند با جان خود در راه خدا جهاد کند
کد خبر: ۸۸۸۵۷۱۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،شهید محمد جمشیدی یازدهم بهمن ماه 1341 در شهر قزوین به دنیا امد پدرش هادی و مادرش مرحمت نام داشت،تا دوم راهنمائی درس خواند و همانند پدر خواربار فروش بود.

شهید محمد جمشید از سوی بسیج وارد جبهه شد و در پنج دی ما ه1365 در ام الرصاص عراق بر اثر اصابت ترکش به دست و پا به شهادت رسید،مزار شهید بزرگوار در گلزار شهدای زادگاهش است.

بسمه تعالی

نگذارید خون شهیدان پایمال باشد

باید خون شهیدانمان را در نظر بگیریم و نگذاریم پایمال شود البته هرکس به توان خود می تواند به جبهه های حق علیه باطل برود و در راه خدا جهاد کند یکی می تواند با جان خود در راه خدا جهاد کند وبرادران دانش اموز می توانند با درس خواندن خود در سر کلاس و شرکت در مجالس پرشکوه جهاد کنند و خانوداه شهدا را شاد کنند.

پدر و مادر عزیزم!امیدوارم مرا ببخشید که حرف شما را گوش نکردم و به جبهه امدمفولی پدر و مادر من یک وظیفه دارم که بر دوشم افتاده و باید انجام می دادم لذا سنگرها را نباید خالی بگذاریم.

پدر و مادر و برادران و خواهرات و پسرعموها،تمام فامیل ها و تمام دوستان عزیزم امید است که شهادت من باعث افتخار خانواده ای عزیزم باشد و برای من هیچ گونه نگرانی نداشته باشید و ناراحت نشوید چون من به ارزوی خود رسیدم.

خانواده عزیزم!پس از شهادتم برای من یکک مجلس بسیار ساده بر پا کنید.

1003/ت30.ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها