مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خنداب تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خنداب با تاکید براینکه حجاب حافظ کرامت و عفت زنان است، گفت: دشمن برای خلع سلاح مسلمانان به دنبال اشاعه فرهنگ غربی و ابتذال در ایران اسلامی است لذا باید حافظ اسلام و ارزش‌های اسلامی باشیم.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۴۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت هفته عفاف و حجاب همایشی با این نام توسط حوزه‌های خواهران ناحیه مقاومت بسیج خنداب با حضور پور شور خواهران این شهرستان در یادمان شهدای گمنام شهر خنداب برگزار شد.

این تجمع با قرائت زیارت عاشورا در یادمان شهدای گمنام این شهرستان آغاز شد و حجت‌السلام مرتضی ستوده مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خنداب با تاکید بر موضوع اهمیت حجاب و امر به معروف ددر جامعه گفت: خداوند در قرآن به عفاف و حجاب زنان و مردان بسیار سفارش کرده و رعایت آن از واجبات دینی یک مسلمان است.

وی به آثار سو بی‌حجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: بی حجابی کانون گرم خانواده‌ها را از هم می‌پاشد، همچنین یکی از عوامل مهم طلاق زوج‌ها همین موضوع است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خنداب تصریح کرد: بی حجابی یا بدحجابی در حقیقت آشکارا مخالفت کردن با حکم خدا و برافراشتن عَلَمِ مخالفت با شریعت است.

حجت‌الاسلام ستوده با اشاره به دشمن سال‌ها است که دارد تلاش می‌کند موضوع حجاب را کم رنگ جلوه دهد، گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید در برابر تهاجم فرهنگ دشمنان که سلاح برنده حجاب را نشانه رفته است با ترویج و فرهنگ سازی فرهنگ عفاف و حجاب، مقاومت کنند تا جامعه ای با حجاب کامل و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی داشته باشیم و شاهد ولنگاری و فرهنگ برهنگی نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن برای خلع سلاح مسلمانان به دنبال اشاعه فرهنگ غربی و ابتذال در ایران اسلامی است لذا باید حافظ اسلام و ارزش‌های اسلامی باشیم.

این تجمع در پایان با قرائت بیانیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات