معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: پروژه سیماک یک پروژه بین دستگاهی است که می‌تواند زمینه‌ساز رفاه فرهنگی اجتماعی در جامعه باشد،
کد خبر: ۸۸۸۵۷۵۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان؛ مهندس غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در مراسم رونمایی از پروژه سیماک (سامانه یکپارچه‌سازی مدیریت املاک کشور) اظهار داشت: اجرای این پروژه باعث ایجاد یکپارچگی در امور به‌ویژه امور نظارتی می‌شود چراکه نبود هماهنگی به‌ویژه در خصوص املاک همیشه نارضایتی‌هایی برای مردم و عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها را به دنبال داشته است که با راه‌اندازی این پروژه این مشکل برطرف می‌شود.

وی افزود: اقدامات پست استان در سال‌های اخیر و دولت یازدهم بسیار مناسب بوده و می‌تواند در حوزه‌های تجارت، صادرات و …فرصت‌های مناسبی برای استان ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بابیان اینکه این کار یک پروژه بین دستگاهی است که می‌تواند زمینه‌ساز رفاه فرهنگی اجتماعی در جامعه باشد، بیان کرد: توسعه دولت الکترونیک سبب صرفه‌جویی در وقت و کاهش ترافیک و …می‌شود.

وی عنوان کرد: توسعه دولت الکترونیک و همکاری دستگاه‌های مختلف در این زمینه سبب افزایش رشد اقتصادی و رفاه جامعه می‌شود و پست استان لرستان نیز در این حوزه به‌خوبی عمل کرده است.

غضنفری به کاهش 4 دهم درصدی نرخ بیکاری استان اشاره کرد و تصریح کرد: طبق آمار مرکز آمار ایران نرخ بیکاری لرستان به 11/8 درصد رسیده و 4 دهم درصد حتی در مقایسه با استان‌های برخوردار کاهش‌یافته است.

انتهای پیام/z

ارسال نظرات