خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه شهرستان بشرویه گفت: حجاب و عفاف لازمه ایستادگی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان است و ما می بایست با حفظ حجاب و عفاف در مقابل نقشه های شوم دشمنان مقابله کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۷۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی خبازی در همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده که در محل پارک شهر بشرویه برگزار شد گفت: حجاب و عفاف لازمه ایستادگی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان است و ما می بایست با حفظ حجاب و عفاف در مقابل نقشه های شوم دشمنان مقابله کنیم.

وی افزود: امروزه دشمنان نظام و انقلاب به هر روشی متوسل و به هر قیمتی حاضر هستند به نظام و ولایت ما ضربه بزنند که از گذشته ها نیز اصل اسلام را نشانه می رفته اند.

سرگرد خبازی ادامه داد: ما در تاریخ نیز شاهد بوده ایم که تمامی دشمنان اسلام سعی بر ضربه زدن به اسلام داشته اند به طوریکه درتیر ماه سال ۶۷ منافقین در عملیات مرصاد به سرکرده ها منافقین دستور دادند که هر موقع از لحاظ سلاح جنگی در مقابل نیروهای ایرانی کم آوردید، زنان خود را وادار به عریان کردن کنید تا عظت و شرفشان را از بین ببریم.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه شهرستان بشرویه نیز گفت: فضای مجازی نیز یکی از ابزارات قدرتمندی است که دشمنان ما بهترین استفاده را بر علیه ما و خانواده ها می کنند که سعی بر ضربه زدن اصل کانون خانواده ها دارند .


سرگرد خبازی همچنین گفت: خوشبختانه شهرستان ولایی بشرویه در امر حجاب و عفاف نمونه است که تمامی بانوان اصل حجاب و زینت چادر را همیشه با خود به همراه دارنداما باز هم ما نباید از اقدامات بعضا دشمنان داخلی و خارجی غافل باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری استاد حوزه و دانشگاه از حوزه علمیه مشهد مقدس نیز در این همایش ضمن تبریک به جامعه مؤمن و ولایت مدار شهرستان بشرویه گفتمسئله حجاب و عفاف لازمه اصلی در اصل دین و اسلام است و باید رعایت کرد.

وی گفت
شبهات مختلفی امروزه در بین نوجوانان وجوانان ما وجود دارد که بعضا باید اصول رفتار و طرز برخورد درست با این شبهات را به آنها متذکر و ارشاد کنیم.

حیدری ادامه داد در سن بلوغ همه نوجوانان با درایت و محیطشان برخورددار دارند که یک سری مسائل بر اخلاق آنها اثر می گذارد و می بایست در داخل کانون خانواده ها با آنها در سنین مختلف مدارا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت نوجوانان ما را باید در حد متعارف و متعال نگه داشت که زمینه الگو برای مهم بودن در خانواده است,چراکه محیط خانواده اثر گذار ترین محیط است.

استاد حوزه و دانشگاه افزودقضاوت زود هنگام نیز سبب می شود تا شخصیت نوجوان و فرزندان را زیر سؤال ببریم ,و در این باب نیز تنها راه اثر گذار ارتباط درست است.

گفتنی است اجرای سرود توسط نونهالان مکتب الزهرا(س) ،دکلمه خوانی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های فرهنگی بود که در این مراسم انجام شد


ارسال نظرات
پر بیننده ها