خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم:

اعزام راهیان نور استان قم تا 2 هفته آینده به اتمام می‌رسد/حمایت ویژه شهرداری قم از اعزام کاروان‌های راهیان نور

فرمانده سپاه استان قم گفت: اعزام‌های کاروان راهیان نور غرب از امروز آغاز شده و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۷۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور از شهرداری قم، با اشاره به افتتاحیه کاروان‌های راهیان نور غرب کشور استان قم اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال بالغ بر 4 هزار نفر از استان قم به کاروان‌ راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به حمایت‌های شهرداری قم از اعزام همشهریان به کاروان‌های راهیان نور خاطرنشان کرد: نخستین کاروان شامل کارکنان بسیجی شهرداری قم خواهند بود.

فرمانده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع) استان قم با بیان اینکه سال گذشته بیش از 7 هزار نفر از قم به راهیان نور غرب اعزام شدند گفت: آمار بیشتر اعزام سال گذشته به دلیل اعزام‌های دانش‌آموزی بود که صورت گرفته است.

وی گفت: امسال هم زمان سفر بیشتر شده و هم هزینه‌ها بالاتر رفته و به خاطر اینکه سعی داریم زائران هزینه کمتری بپردازند به همین نسبت آمار اعزام کاهش پیدا کرده است.

سردار احمدی با اشاره به مسیر پیش‌بینی شده برای کاروان راهیان نور غرب کشور بیان کرد: این مسیر از اول منطقه عملیاتی از سنندج آغاز شده و شهرهای عمده درگیری بازدید شده و از انتهای مناطق در مهاباد بازگشت صورت می‌گیرد.

وی گفت: اعزام‌های کاروان راهیان نور غرب از امروز آغاز شده و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار