خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی (س):

بر پایی نمایشگاه «من خانواده ام را دوست دارم» در شهر اقبالیه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی (س) گفت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب مراسم بزرگداشت این روز با بر پایی نمایشگاه «من خانواده ام را دوست دارم» در شهر اقبالیه صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۸۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

لیلا گونجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ، گفت: نمایشگاه فرهنگی به استعداد شش غرفه توسط بسیجیان حوزه بنت الهدی (س) با همکاری فرهنگسرای معلم شهر اقبالیه، کارگروه اجتماعی شهر اقبالیه و همچنین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین در بوستان ولایت برپا شد.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه شامل هفت غرفه کودک، نقاشی، حجاب، کتاب، مد و لباس اسلامی و همچنین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است، دایر گردید.

گونجی یادآور شد: تلاش شده تا مساله حجاب را به صورت هنری برای بینندگان به نمایش بگذاریم و مدعوین از محتویات این تصاویر و نوشته ها بهره کافی را ببرند و امید آن است بتوانیم همه ساله پرشورتر و با برنامه ریزی بهتر این نمایشگاه را برگزاركنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی (س) شهر اقبالیه در خاتمه تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی، ترویج و اشاعه فرهنگ و اعتقاد دینی و اسلامی یک زن مسلمان و سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

4001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها