خبرهای داغ:
با حضور شهردار و فرمانده سپاه قم صورت گرفت؛

بدرقه نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور از استان قم

نخستین کاروان راهیان نور غرب و شمالغرب کشور از استان قم با حضور شهردار و فرمانده سپاه استان قم اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۹۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور در مراسمی با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع)، رضا سیا فرماندار قم، یونس عالی‌پور معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم و دیگر مدیران استان پیش از ظهر امروز از شهرداری قم اعزام شدند.

در این مراسم کاروان راهیان نور غرب و شمالغرب کشور از سوی شهرداری قم، شامل چهار دستگاه اتوبوس به نام شهدای شهرداری یدالله صادقی، حسین مولوی، اسماعیل کریمی و غلامرضا بابااحمدی و 160 نفر از خانواده‌های بسیجیان شهرداری بدرقه شدند.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم با بیان اینکه چهار روز سفر و بازدید از مناطق عملیاتی برای هر کاروان پیش بینی شده است افزود: در این سفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در مریوان، سنندج، سردشت و بانه بازدید صورت خواهد گرفت.

ستار احمدوند با اشاره به برنامه ریزی برای اعزم 4 هزار نفر از همشهریان قمی به مناطق عملیاتی غرب و  شمالغرب کشور تصریح کرد: نخستین کاروان با همکاری شهرداری، از این مجموعه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

بدرقه نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور استان قم

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد نیز در این مراسم با بیان اینکه ما اگر از خود گذشتیم دنیا برای ما گلستان خواهد شد تصریح کرد: اگر جنگ تحمیلی اتفاق نیفتاده بود ما امروز در فتنه‌های مختلف نمی‌توانستیم سر بلند کنیم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه افرادی که در سفرهای راهیان نور شرکت می‌کنند باید از ظرفیت‌های شهدا بهره گرفته و از آنها درس بگیرند، خاطرنشان کرد: راهیان نور با وجود سختی‌ها درس انسانیت است؛ شرکت‌کنندگان در راهیان نور با افرادی که در سفرهای دیگر حضور پیدا می‌کنند متفاوت هستند و این سفر یک سفر معمولی نیست و درس انسانیت و از خودگذشتگی است.

فرمانده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع) هم در این مراسم بیان کرد: چیزی که امروز در سوریه اتفاق افتاده در دوران دفاع مقدس تمام مسیر مرزی استان‌های غربی کشور درگیر آن شده بودند و به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های امام و رهبری و همت خانواده‌های شهدا و ایثارگران امروز ما سربلند هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز سربلندی کشور در ادامه مسیر شهدا و ایثارگران است گفت: خوشبختانه قم جزو استان‌های نخست جدول اعزام در کشور هستند و امسال حمایت‌های خوبی از سوی مجموعه استان برای سفر راهیان نور صورت گرفته است.

در پایان این مراسم از شهردار قم به عنوان حامی برتر راهیان نور کشور تقدیر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار