کارشناس مذهبی در مراسم اجتماع صیانت از حریم خانواده در کرج؛
حجت‌ الاسلام علی سرلک گفت: مسائل اقتصادی و رکورد اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است اما نمی‌توان حجاب را نادیده گرفت و از ناهنجاری‌های رو به افزایش بدحجابی در جامعه غافل شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۱۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌ الاسلام علی سرلک در مراسم تجمع صیانت از حریم خانواده که در تالار شهدان نژاد فلاح برگزار شد با اشاره به لزوم رعایت حجاب فاطمی و زینبی(س) در جامعه اسلامی اظهار داشت: امروز براستی لازم است مسئله حجاب به سمت و سویی صحیح هداست شده و ساماندهی شود.
 
 جنگ امروز جنگی تمام عیار است که دشمن حجاب و عفاف زنان ما را نشانه رفته است

وی با بیان اینکه مسئله بیکاری و رکود اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است گفت : با این وجود اگر این مسائل را به اندازه ای بزرگ بدانیم که به مسئله مهم حجاب رسیدگی نشود در اشتباه هستیم، مسائل اقتصادی و رکورد اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است اما نمی‌توان حجاب را نادیده گرفت و از ناهنجاری های رو به افزایش بدحجابی در جامعه غافل شد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: مسئله حجاب جزو مسائل مهم است و برخی ندانسته و یا نخواسته این موضوع را کوچک می‌دانند و این در حالی است که حجاب از جمله مهمترین مسائل حال حاضر در کشور است.

سرلک ادامه داد: حجاب تنها به معنای حجاب پوششی نیست بلکه حجاب در گفتار و کلام نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و متأسفانه امروز در فضای مجازی می بینیم که بعضی از افراد حیا، عفت و حجاب را زیر سوال برده و به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک می کنیم.

وی افزود: در قرآن کریم نیز نگاه و آیات ویژه ای در باب چگونگی پوشش زنان وجود دارد و این موضوع بیانگر اهمیت بالای حجاب است.

این کارشناس مذهبی در پایان به ضرورت و اهمیت کار فرهنگی در این خصوص اشاره کرد و گفت: طبق فرامین رهبر انقلاب اسلامی کار فرهنگی باید با دقت و توجه بسیار انجام شود و در غیر این صورت بهتر است کار فرهنگی را انجام ندهیم.

سرلک افزود: جنگ امروز جنگی تمام عیار است که دشمن حجاب و عفاف زنان ما را نشانه رفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها