یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
مسئول بسیج اساتید زنجان گفت: برای جلوگیری از مصرف گرا شدن جامعه باید فرهنگ سازی جدی و عمیقی انجام داد و با تقویت باورهای دینی مردم، این معضل را به حداقل رساند.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۳۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

جلال بازرگان مسئول سازمان بسیج اساتید زنجان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تبعات و آثار زیانبار تجملات و مصرف گرایی در جامعه اظهار داشت: تجملگرایی آثار و تبعات بسیار منفی در جامعه خواهد گذاشت.

وی افزود: از آثار مخرب این معضل می توان به از بین رفتن تولید و اشتغال اشاره کرد. فردی که محصولی تولید نمی کند و زحمتی نمی کشد به راحتی مصرف می کند و به یک مصرف گرا در جامعه تبدیل می شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بخش عظیمی از اقشار مردم از وضعیت فعلی اقتصاد کشور رنج می برند همین تجملگرایی آسیب بزرگی به قشر ضعیف و متوسط جامعه و افرادی که امنیت شغلی ندارند وارد خواهد کرد.

بازرگان بیان داشت: برای جلوگیری از مصرف گرا شدن جامعه باید فرهنگ سازی جدی و عمیقی انجام داد و با تقویت باورهای دینی مردم، این معضل را به حداقل رساند تا شاهد عواقب و تبعات خطرناک آن در جامعه ما که یک جامعه اسلامی است نباشیم.


ارسال نظرات