هنرمندان کشور دغدغه ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی را دارند

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی با اعلام اینکه هنرمندانی در کشور داریم که دغدغه دین و حفظ اسلام است، گفت: این هنرمندان به دنبال منتقل کردن مبانی دینی شهدا به نسل های آینده هستند.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۶۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی اصغر جعفری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره ملی فانوس اظهار کرد: انتخاب مازندران به عنوان میزبان این همایش به دلیل سبقه انقلابی و دینی و حماسه‌های انجام شده بوده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت بسیاری مناسبی در مازندران در این حوزه وجود دارد، مردم و مدیران استان در برگزاری مناسب این جشنواره همکاری مناسبی داشتند.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: 200 نفر از هنرمندان دفاع مقدس میهمان مردم مومن مازندران هستند، در چند بخش فیلم، تئاتر، سرود و هنرهای تجسمی در حال برگزاری است.

وی با اعلام اینکه هنرمندانی در کشور داریم که دغدغه دین و حفظ اسلام است، گفت: این هنرمندان به دنبال منتقل کردن مبانی دینی شهدا به نسل های آینده هستند.

جعفری با بیان اینکه دنیا تشنه آثار فاخر در حوزه دینی است و این ظرفیت خدادی در کشور برای تبیین مبانی دینی وجود دارد، ادامه داد: کارگا‌های آموزشی در این جشنواره پیش‌بینی شده تا زمینه انتقال تجارب فراهم شود.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با اشاره به اینکه افراد برتر جشنواره فانوس عصر فردا معرفی می‌شوند، در پایان گفت: باید از ظرفیت هنرمندان برای ترویج اسلام ناب محمدی به خوبی استفاده کرد و این همکاری و همدلی در کشور وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها