خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر در همایش مدافعان حریم خانواده این شهرستان، گفت: حجاب پاکدامنی و مصونیت به وجود می آورد ولی بی حجابی موجب سلب امنیت و مصونیت شده و ناپاکی جامعه را به همراه خواهد داشت بنابراین در شرایطی که بدخواهان نظام اسلامی به فکر شبیخون فرهنگی با گسترش بی حجابی هستند باید مردان و زنان ایران با حفظ حیا در برابر دشمنان بایستند.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۶۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید حسن موسوی افزود: دنیای غرب که عامل ترویج فساد و بی بندوباری است به خوبی دریافته که اگر بتواند حجاب را مورد هجمه قرار دهد به ایمان و اعتقادات ما لطمه وارد می کند برای همین در این مورد سرمایه گذاری می کند ولی باید بداند که حجاب با گوشت و خون مردم ایران و دیگر مسلمانان آمیخته شده و این فرهنگ به هیچ وجه از فرهنگ شیعیان جداشدنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: باید مردان و زنان با غیرت در مقابل فتنه های ترویج بی حجابی مقاومت کنند و امر به معرف و نهی از منکر را به عنوان وظیفه دینی و تکلیف شرعی به خصوص در مورد حجاب به عنوان سنگر مقابله با آسیب های اجتماعی حفظ کنند.

در این همایش شرکت کنندگان با قرائت بیانیه و سر دادن شعار های از ترویج بی حجابی اعلام انزجار کردند و از مسئولان قوای سه گانه خواستند با این پدیده شوم فرهنگی مقابله کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها