حجت الاسلام سید مصطفی حسینی، گفت:کم رنگ شدن یاد امام زمان(عج) بی حجابی را در جامعه گسترش می دهد.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۶۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام  سید مصطفی حسینی استاد حوزه و دانشگاه میناب، در این همایش بزرگ که با نام صیانت از خانواده و شعار من خانواده ام را دوست دارم در بیت الزهراء این شهرستان  ضمن تاکید بر حفظ حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود:اگر ریشه و فلسفه حجاب برای همه در جامعه مشخص بود شاهد رواج بدحجابی در جامعه نبودیم و این همه معظلات فرهنگی گریبانگیر جامعه مان نبود.

وی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ضروری و واجب دانست وصدا و سیما را موثرترین نهاد ترویج عفاف و حجاب درجامعه دانست و گفت:در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نباید فیلم هایی تولید شود که در آن حجاب را کم رنگ جلوه دهند زیرا این موضوع در شان نظام ما نیست و موجبات بی اثر کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه افزایش می دهد.

حجت الاسلام حسینی درانتقاد از صدا و سیما اظهار داشت: با وجود شبکه های مختلف برای اقشار مختلف جامعه، جای شبکه ای برای اهل بیت عصمت و طهارت که در آن سیره اهل بیت برای ملت ما تبیین شود خالی است و باید مسئولین فرهنگی ما فکری اساسی در این خصوص داشته باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه بیان کرد:بی حجابی در جامعه با برگزاری این همایش ها  به تنهایی برطرف نمی شود و باید از طریق صدا و سیما که رسانه ای جمعی است و مخاطبان آن تمامی اقشار جامعه می باشند اطلاع رسانی شود و عواقب این منکر را برای بانوان بخصوص دختران جوان جامعه متذکر شد.

سید مصطفی حسینی گفت:اهمیت حجاب در جامعه به گونه ای است که دشمنان این نظام و انقلاب جنگ سخت را علیه کشورمان کنار گذاشته اند و جنگ نرم را علیه جوانان و نوجوانان ما در دستور کار خود قرار داده اند و قصد منحرف کردن افکار جوانان ما را به سمت خود دارند.

وی همچنین از مسئولین فرهنگی کشور خواست فکری اساسی برای حل این معظل بزرگ بیندیشند زیرا این موضوع یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است که بارها به دولتمردان تذکر داده اند ولی متاسفانه جدیت محسوسی در این خصوص از مسئولین مرتبط مشاهده نگردیده است.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب آقای نخعی ماهواره را یکی از معظلات اساسی فرهنگی جامعه دانست و افزود:متاسفانه عدد و ارقام ماهواره در جامعه ما نگران کننده است و باید مسئولین فکری ریشه ای برای حل این معظل فرهنگی جامعه بکنند.

وی گفت:اگر در جامعه کیان خانواده مورد هجمه قرار بگیرد کل جامعه از این موضوع متضرر خواهد شد و این هدفی است که دشمنان ما هزینه های سنگینی را در این راه صرف می کنند و هدفشان فروپاشی خانواده های ماست.

در پایان مراسم از خانواده شهید فاطمه رنجبری اولین شهید ترور میناب و خانواده شهید فیروزی شهید امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار