خبرهای داغ:
نخستین نمایشگاه تخصصی مد و لباس اسلامی به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب و به همت ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب شهرستان دامغان با حضور فرماندهی سپاه این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۸۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

سیدزهرا داوودالموسوی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان در حاشیه برگزاری این آیین در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در دامغان اظهار داشت: در این نمایشگاه که به مدت هشت روز در محل بازارچه روز خیابان پرستار با حضور برند برتر "حدیث فاطمی" شعبه ای از نمایشگاه بین المللی قرآن تهران برپاشده است، طرح " نذر حجاب  " نیز انجام می‌شود و بانوان می‌توانند با خرید پارچه چادری از نمایشگاه از خدمت دوخت رایگان چادر استفاده کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان اضافه کرد: چادرهای مجلسی ایرانی(ساده و طرح دار)، چادرهای آماده عربی و لبنانی، چادرهای رنگی، چادر نماز آماده، روسری‌های متنوع و انواع مانتو، ساق، یقه حجاب و ... از محصولات متنوعی است که در این نمایشگاه برای بانوان محترم عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه حجاب زن و دختر مسلمان برترین سلاح ایمانی در برابر هجمه‌های وسیع فرهنگی و اعتقادی دشمنان و موهبتی وصف ناشدنی در تعالی شخصیت انسانی بانوان است، خاطر نشان کرد: دشمن شاید بهتر از بسیاری از ما اهمیت حجاب زنان و دختران ما را درک کرده و در سال‌های اخیر این برتری ایمانی نقطه اصلی اهداف دشمن در هجوم بی امان اعتقادی و رسانه ای جبهه کفر بوده است.

افزود: با توجه به نام برگزیده شده برای سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای و اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و پیشگامی بسیج در تحقق این خواسته رهبری، چهار غرفه از این نمایشگاه به عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی شهرستان دامغان از قبیل صنایع دستی، دم نوش‌های گیاهی، عسل و عرقیات و مواد غذایی و محصولات هنری اختصاص یافته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها