امروز مردم استان مرکزی میزبان 4 شهید مدافع حرم از تیپ فاطیمون شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۸۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بار دیگر عطر شهادت در کوچه پس کوچه‌های استان مرکزی؛ این استانی که مزین به نام 7 هزار شهید است پیچید.

آری امروز از شام بلا شهید آورند، شهیدانی از دلاورمردان تیپ فاطمیون که از این استان برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم(ع) اعزام شده بودند در حالی خبر بازگشت‌شان به مردم استان رسید که 4 همرزم و هم قسم به عهد خود وفا کرده بودند و تا آخرین قطره خود در راه دفاع از اسلام تلاش کرده بودند.

امروز مردم شهرستان دلیجان و اراک میزبان این کبوتران خونین بال هستند که ساعاتی قبل با حضور در راهپیمایی «صیانت از حریم خانواده» با شهیدان بار دیگر پیمان بسستند که هرگز اجازه نمی‌دهند حجابی را که به واسطه خون هزاران شهیدی که در راه اسلام و دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان فدا کردند پایمال شود و همواره میراث‌دار این امانت خواهند بود.

امروز سربازان فداکار و جان ‌برکف تیپ فاطمیون میهمان مردم این دیار می‌شود و مردم شهر اراک که پرشور به استقبال این شهیدان آمده‌اند با حضورشان و قطره‌های اشکی که بر گونه جاری می‌سازند با خون سرخ این شهیدان که غریبانه و مظلومانه به شهادت رسیده‌اند بیعتی دوباره تازه می کنند که رهرو راهشان خواهند ماند.

آری همانگونه که این مردان بی‌ادعا برای حفظ اسلام و قرآن و با رمز یا زینب(س) پای در مسیر گذاشتند و نشان دادند که دفاع از اسلام حد و مرز نمی شناسد و جهان اسلام در مقابل دشمنان قدار منسجم خواهند ایستاد ما نیز اعلام می داریم که پیرو راه این شهیدان هستیم، مدافعانی که از خود گذشتند تا عاشورایی دیگر تکرار نشود.

فرزندان نهضت کربلا برای محافظت از حرم حضرت زینب(س) بی‌نام و نشان و داوطلبانه راهی شدند تا اجازه ندهند دست تجاوزگران به حرم حضرت زینب (س) برسد.

گفتنی است پیکر مطهر شهیدان «کاظم خاوری»، «حسین ابراهیمی» و «محمد ابراهیمی» در شهرستان اراک و پیکر شهید دیگر مدافع حرم «غلامحسین رحیمی» در شهرستان دلیجان بر دوش مردم شهیدپرور تشییع و در کنار دیگر همرزمان خود آرام می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات