خبرهای داغ:
اجتماع بزرگ با موضوع صیانت از حریم خانواده باهمت بسیج جامعه زنان باحضور ۵۰۰ نفر از خواهران در شهرستان شوشتر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۹۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بسیج شوشتر ؛ این همایش با محوریت موضوع حجاب و عفاف  و سبک زندگی به عنوان دو ارزش در جامعه بشری و بویژه جوامع اسلامی برگزار شد.
 
مساله هویت زن و نیز سبک زندگی از چالش‌های معاصر مسلمانان در مواجهه با فشارهای فرهنگی غرب است تا حدی که حجاب مسألۀ برخی نظام‌های مدعی آزادی در غرب می‌گردد.داشتن پوشش مناسب، بخصوص در مجامع عمومی، یکی از دغدغه های جوامع دینی بخصوص جامعه اسلامی ایران است. عدم گرایش به حجاب مناسب و منطبق با هنجارهای اسلامی، از مسائل امروزین جامعه محسوب می شود.
 
 بی حجابی و بدحجابی که از آن به عنوان تهاجم فرهنگی یاد می شود، نوعی دهن کجی به ارزشهای اسلامی و آرمان شهدا و امام راحل است.
 
وظیفه بانوان این است که در جامعه و اجتماع سنگین است و باید در حد توان پند و موعظه کنید و این موعظه می تواند از راه نرم باشد.
 
تکریم مقام زن و بانوان را در محیط خانواده، الگو برداری از فرهنگ قرآنی در خانواده ها، شناسایی زنان تاثیر گذار و کنترل فرزندان را از طریق جنگ نرم از جمله ضروریات این امر برشمرد.
 
ایستگاه نقاشی کودکان با موضوعیت حجاب ،ایستگاه مشاوره خانواده و نمایشگاه عفاف و حجاب از برنامه های جانبی این همایش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها