خبرهای داغ:
تجمع صیانت از حریم خانواده در شهرضا همزمان با 21 تیر روز عفاف و حجاب با حضور مسئولان شهرستان و خانواده‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۱۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، همزمان با 21 تیر روز عفاف و حجاب با حضور مسئولان شهرستان و خانواده‌ها تجمع صیانت از حریم خانواده در شهرضا از چهارراه حضرت علی اکبر(ع) به سمت میدان حکیم الهی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع رعایت حجاب و عفاف را لازمه حفظ کرامت خانواده اعلام کردند.

فرماندار شهرضا در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج حفظ وتحکیم بنیان خانواده و گسترش فرهنگ و مطالبه برای حفظ و صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب را مهمترین هدف برگزاری تجمع و راهپیمایی بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده دانست و اظهارداشت: خانواده با اهمیت‌ترین نهاد و تاثیرگذارترین محل برای پرورش کمال ارزش‌های اخلاقی در جامعه بوده و رشد همه جانبه اجتماع در گرو وجود خانواده‌ای معتقد و ارج نهادن به ارزشها و رعایت اصول اخلاق است.

محسن گلابی افزود: حجاب سبب تحکیم بنیان خانواده می‏شود و در صورتی که همه اعضای خانواده اعم از پدر و مادر و فرزندان در تحقق این اصل مهم قرآنی همت گمارده و خانواده‏ای در چارچوب قوانین اسلامی تشکیل دهند، بحث طلاق و از هم پاشیدن در خانواده‏‌ها کمتر می‏‌شود و حجاب مصونیت برای خانواده ایجاد می‏‌کند.

وی از آثار سوء بی‏‌حجابی و بدحجابی در خانواده و اجتماع را افتادن انسان در دام‌‏ها و وسوسه‏‌های شیطانی، سقوط خانواده‏‌ها و از هم پاشیدگی شالوده و اساس خانواده و از بین رفتن امنیت روانی در جامعه عنوان کرد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه هجمه اصلی دشمنان ما امروزه به سمت بنیان خانواده بوده و ما باید برنامه‌های فرهنگی خود را در برابر این شبیخونتقویت کنیم، گفت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها