خبرهای داغ:
رئیس کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور سپاه استان قم از راه اندازی گروه مجازی تلفن همراه جهت به اشتراک گذاری تصاویر و دلنوشته های زائران در اردوی زیارتی مناطق غرب و شمال غرب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۲۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

«اشتراک گذاری» پیام های زائران استان قم در اردوی شمال غرب از طریق شبکه مجازی

«اکبر بختیاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به برنامه ریزی های کمیته فرهنگی در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب اظهار داشت: به جهت برگزاری مناسبتر و پرمحتواتر اردوهای راهیان نور، برنامه ریزی هایی برای حدود دو هفته اعزام کل زائران استان قم در کمیته فرهنگی ستاد صورت گرفته است.

وی با اشاره به حضور طلاب بسیجی به همراه کاروان خاطرنشان ساخت: برنامه های معرفتی و بصیرتی، اجرای مسابقات فرهنگی، برپایی نماز جماعت و دیگر شعائر مذهبی در اردو و طول مسیر، از جمله اقداماتی است که توسط طلاب بسیجی اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم یادآور شد: توزیع کتاب بین زائران، فضاسازی محل های اسکان زائران قمی در شهرهای مریوان، سنندج و سردشت، با پرچم های متنوع و تصاویر شهدا و پخش صوت دلنشین متناسب با حال و هوای دفاع مقدس، از جمله اقدامات فرهنگی است که موجب ثبت خاطرات معنوی از حضور زائران در مناطق می شود.

وی افزود: روایتگری راویان اعزامی از مرکز حفظ آثار سپاه و بسیج قم که خود در مناطق زیارتی حضور داشته اند، نیز موجب ارتقاء شناخت زائران از یادمان ها و آشنایی بیشتر آنان با حماسه رزمندگان اسلام در مناطق غرب و شمال غرب می گردد.

بختیاری همچنین تصریح کرد: به جهت ثبت لحظات حضور، در شبکه های اجتماعی، گروهی پیش بینی شده که زائران بتوانند تصاویری که از مناطق و یادمان ها می گیرند و یا دلنوشته ها و دیگر مطالب مربوط به اردو را در گروه به اشتراک بگذارند.


ارسال نظرات