فرمانده حوزه ولیعصر(عج)شهر کاکی گفت: تبدیل تهدیدات این حوزه به فرصت را کاری دشوار و مستلزم برنامه ریزی دقیق و عالمانه دانست و گفت: در حوزه ملی باید مواظب بود که شبکه های اجتماعی در خدمت انقلاب و مقاصد بلند آن باشد و اگر فضای مجازی را به صورت صحیح مدیریت کنیم میتوانیم آن را به محلی برای تبادل تفکرات انقلابی تبدیل نماییم.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۳۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبداله اسکندری در کارگاه آرموزشی شباب و فضای مجازی درشهر کاکی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و جایگاه آن در زندگی مردم گفت: امروز فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی که از آن به عنوان فضای مجازی نام برده میشود تمام زوایای زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده است و بشر امروز ناگزیر به استفاده از این فضا در مناسبات فرهنگی ،اجتماعی و اداری خود است.

وی به مزیت های فضای مجازی اشاره کرد و گفت:خدمات جذاب و تولید محتوای انبوه از ویژگی های خوب فضای مجازی است ولی نباید از تهدیدات نگران کننده آن در حوزه های امنیتی ،فرهنگی و اجتماعی غافل شد.

فرمانده حوزه ولیعصر(عج)کاکی تصریح کرد: با توسعه شبکه های اجتماعی سطح سواد و آگاهی های  عمومی مردم افزایش یافته است و متولیان بسیج باید تلاش کنند که این آموزه ها را در مسیر صحیح قرار داده و در اختیار مخاطبان قرار دهند .

اسکندری تبدیل تهدیدات این حوزه به فرصت را کاری دشوار و مستلزم برنامه ریزی دقیق و عالمانه دانست و گفت:در حوزه ملی باید مواظب بود که شبکه های اجتماعی در خدمت انقلاب و مقاصد بلند آن باشد و اگر فضای مجازی را به صورت صحیح مدیریت کنیم میتوانیم آن را به محلی برای تبادل تفکرات انقلابی تبدیل نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها