خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گالیکش ؛

امروز تفریح مردم باید بر اساس مبانی اسلام باشد

امام جمعه شهرستان گالیکش در افتتاحیه تفرجگاه پارک جنگلی فارسیان گفت : امروز تفریح مردم باید بر اساس مبانی اسلام باشد.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۴۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در افتتاحیه تفرجگاه پارک جنگلی فارسیان گفت : امروز تفریح مردم باید بر اساس مبانی اسلام باشد .

وی افزود : تفریحات مردم  می بایست در چهارچوب اسلام باشد، فضاهای مجازی و تفریحاتی که باآبروی آدم بازی می کنند سم هستند و باید از آن ها دوری کرد، اما متاسفانه بعضی افراد این ها را تفریح می دانند که امروز متاسفانه ازدواج که بهترین عمل است نیز به این مسائل آلوده شده است.

وی خاطرنشان کرد : یکی از عبادت ها این است که مردم را شاد نمود. اگر امروز امنیت داریم و تنها چیزی که باعث پیروزی انقلاب شد، خون شهداء و تلاش های امام بزرگوار بود.

امام جمعه  گالیکش گفت : ما  در هفته ی حجاب وعفاف قرار داریم و می بایست نسبت به این مسائل بی تفاوت نباشیم و می طلبد که همه ی همکاری های لازم را داشته باشیم، همه ی ما باید پای کار باشیم بویژه سپاهیان که نقش اصلی در انقلاب از ایتدای انقلاب تاکنون داشته و دارند.

وی در پایان گفت : برای کار فرهنگی باید حوصله داشت یعنی برای ایجاد فرهنگ مطلوب می بایست زمان بگذاریم و شتاب نداشته باشیم تا به نتیجه ی مطلوب برسیم .

در ادامه سید یحیی قاضوی فرمانده سپاه گالیکش گفت : امروز به حول قوه الهی کار فرهنگی در این مکان شروع خواهدشد و در طول تابستان  برنامه های  اساسی و مفرج را تدارک دیده و همه ظرفیت های  شهرستان را پای کار می آوریم  تا فضایی شادی را برای مردم شهرستان و مسافرین عزیز فراهم بیاوریم. وی افزود :  برنامه های مدنظر جنگ شادی بهمراه برنامه های آموزنده ، مسابقات فرهنگی و ورزشی ، غرفه های فرهنگی ، ویزیت رایگان ، نماز جماعت و .... را پیش بینی کرده ایم و برنامه های در عصرحال وهوای خاصی خواهد داشت تا مسافرین از این برنامه استفاده نمایند و تمامی پیشنهاد های مردم و مسئولین میتوانید در هر چه برگزار شدن آن کند .

خبرنگار خبر گزاری بسیج محمدرضا شریفی
ارسال نظرات
پر بیننده ها