امسال طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه بویراحمد به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۶۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
استاندار در پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با بیانواگذاری طرح‌های اقتصادی مقاومتی به بخش خصوصی اینکه تلاش می‌شود در سال ۹۶ طرحهای دستگاهای اجرای در زمینه اقتصاد مقاومتی بامشارکت بخش خصوصی اجرا شود گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید منشور طرحهایی را که تا پایان سال به سرانجام می‌رسند مشخص کنند.
خادمی افزود: دستگاههای اجرایی هرچه سریعتر طرحهای اولویت دار خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را مشخص و جمع بندی کنند و به سازمان مدیریت برنامه ریزی استان اعلام کنند.
وی از تصویب ۵۰ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از سوی دولت در استان خبر داد و ادامه داد: بر اساس تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۶ این مقدار اعتبار بابت بدهی‌های دولت در سال ۹۵ تصویب شده و مدیران تلاش کنند سهم دستگاه خود را بابت پرداخت مطالبات پیمانکاران از مرکز دریافت کنند.
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان هم گفت: در این نشست دستگاهای اجرایی موظف شدند تا پایان هفته آینده طرحهای اولویت دار اقتصاد مقاومتی خود در سال ۹۶ را جمع بندی کنند و به سازمان مدیریت برنامه ریزی به عنوان دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارسال کنند.
نوروزی از تدوین سند اقتصاد مقاومتی سال ۹۶ استان در نشست بعدی این ستاد خبر داد و افزود: در این نشست که چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود طرحهای اولویت دار دستگاههای اجرایی در زمینه اقتصاد مقاومتی که باید تا پایان سال جاری به سرانجام برسند تدوین می‌شود.
وی سهمیه استان در بخش واگذاری طرحهای اقتصاد مقاومتی را ۵۷ طرح اعلام کرد و ادامه داد: خوشبختانه از مجموع این طرح‌ها ۴۵ طرح یا به صورت اجاره ای یا با استفاده از ظرفیت خیران و یا با فروش طرح، به بخش خصوصی واگذار شد.
نوروزی با بیان اینکه امسال نیز ۴ طرح گردشگری استان به روش مشارکت در حال واگذاری است افزود: امیدواریم که امسال بتوانیم زمینه مشارکت بخش خصوصی را در اجرای طرحهای عمرانی استان فراهم کنیم.
ارسال نظرات