تدوین تقویم برای ورزش همگانی ادارات

تقویم ورزش همگانی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی تدوین شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۷۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
معاون سیاسی وامنیتی استاندار در آیین ورزش همگانی بانوانتاکیدبر تدوین تقویم ورزش همگانی دستگاه‌های اجرایی استان تاکیدبر تدوین تقویم ورزش همگانی دستگاه‌های اجرایی گفت: برخی نهاد‌ها ازجمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها که بیشترین جامعه هدف را دارند برنامه‌ای راهبردی در زمینه کمک به شکوفایی و ارتقای جایگاه ورزش این استان ارایه دهند تا این موضوع در شورای عالی ورزش استان مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.
فتاح محمدی به تنظیم تقویم ورزش همگانی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: براساس این تقویم در هر یک از مناسبت‌های سال دستگاه اجرایی مربوطه با هزینه خود و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، برای برگزاری همایش پیاده روی در یاسوج اقدام کند.
وی با بیان اینکه توسعه همه جانبه ورزش استان در تمام حوزه‌ها از جمله ورزش قهرمانی مستلزم داشتن برنامه‌ای هدفمند است ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، اداره کل ورزش و جوانان استان را برای استعدادیابی و قهرمان پروری یاری کنند.
محمدی، ساماندهی نحوه هزینه شدن اعتبارات ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان را موجب یکسان سازی امور، پرهیز از موازی کاری و اجرای مطلوب اهداف و برنامه‌های موردنظر در بخش ورزش به ویژه ورزش قهرمانی استان و پوشش جامعه هدف دانست.
وی با بیان اینکه، کهگیلویه وبویراحمد یکی از استان‌های جوان کشور است و مدیرکل ورزش و جوانان استان باید به دنبال جذب اعتبارات ملی در این حوزه باشد، تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار