خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان گفت: بسیجیان محجبه خواهر بسیجی در این تجمع با شعار "من در کنار خانواده شادم و حجاب را دوست دارم" گردهم آمدند تا نشان دهند حجاب سبب شادی و آرامش خانواده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۰۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، سرهنگ سید علی مهاجر عصر امروز در حاشیه تجمع مدافعان حریم خانواده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 3 هزار نفر خواهر بسیجی امروز در این تجمع شرکت کردند.

وی تصریح کرد: این اجتماع به منظور گرامیداشت روز عفاف و حجاب  تدارک دیده شده و یکی از برنامه‌های محوری سپاه ناحیه گرگان در هفته عفاف و حجاب است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: امروز خواهران بسیجی شهرستان گرگان در 4 محور شهر گرگان تجمع داشتند و محورهای تجمع خود را با نام شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت پایدار مزین کردند تا بار دیگر با شهدای خود بیعت کنند.

مهاجر تاکید کرد: بسیجیان محجبه خواهر بسیجی در این تجمع با شعار "من در کنار خانواده شادم و حجاب را دوست دارم" گردهم آمدند تا نشان دهند حجاب سبب شادی و آرامش خانواده می‌شود.

وی با بیان اینکه تجمع‌کنندگان امروز مدافعان حریم خانواده باحجاب بودند، افزود: 62 برنامه در هفته عفاف و حجاب توسط سپاه ناحیه گرگان برگزار شد که این تجمع برنامه محوری و اصلی سپاه ناحیه گرگان در این هفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها