مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله گفت: در واقع شعار «مرگ بر آمریکا» یعنی شعار عزت و پایداری، ما امروز هم در مقابل آمریکا و دیگر دشمنان اسلام خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۱۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله در راهپیمایی «صیانت از حریم خانواده» که با حضور بانوان اراکی در امامزاده آمنه خاتون(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور بانوان امروز در این راهپیمایی تجلی زیبای عفاف و حجاب بود، گفت: استان مرکزی زادگاه حضرت امام خمینی(ره) است بزرگمردی که افتخار ملت ما و مردم ما است.

وی افزود: تمامی ارزش‌هایی که امروز در سطح جامعه داریم به برکت قیام امام راحل و حرکت ایشان و به برکت خون شهدا است. این حرکت نمادینی که امروز زنان و مردان باغیرت در دفاع از ارزش‌های الهی، در دفاع از عفاف و حجاب داشتید استمرار راه شهدا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله خطاب به حاضرین تصریح کرد: حضور شما در این راهپیمایی در حقیقت تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا است، این حرکت شما حرکتی انقلابی و مصداق فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر اینکه «آتش به اختیار» یعنی در عرصه‌های فرهنگی نیروهای ارزشی ما، زنان و مردان ما، بسیجیان باغیرت و مردم ولایتمدار ما به موقع حضور پیدا می کنند و حضورشان اثرگذار است. این حرکت نشان داد که هنوز در جامعه ما مردان و زنان باغیرتی هستند که آمادگی دفاع از ارزش‌های الهی و ادامه راه شهیدان را دارند.

وی افزود: در جامعه ما زنان با حجابی هستند که با حفظ حجاب و عفاف خود هم کانون خانواده را گرم نگه می‌دارند و هم حافظ خون شهیدان هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله آسیه همسر فرعون را یکی از زنان اثرگذار در تاریخ اسلام برشمرد و گفت: در قرآن الگوهایی برای زنان جامعه ما وجود دارد که یکی از آنان آسیه همسر فرعون است، زنی پاک و عفیف، انقلابی، فداکار، پیرو موسی که راه خود را از بت پرستان هواپرستان و از هرزه‌های زمان خود جدا کرد، به شهادت رسید ولی افتخاری شد که خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم او را مدح می کند و به او آفرین می‌گوید.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: مریم مادر حضرت عیسی(ع) زنی پاکدامن و عفیف، حضرت خدیجه(س) از جمله زنان اثرگذار در تاریخ اسلام که در راه دفاع از راه پیامبر(ص) و راه خدا مجاهده کرد و به میدان آمد و هر آنچه را که داشت در اختیار پیامبر(ص) گذاشت، خداوند هم بر او عنایت کرد و فاطمه(س) را به وی عطا کرد که افتخار همه عالمیان است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) مدافع ولایت و سنگربان حریم ایمان، عفت و پاکی که از امیرالمومنین علی(ع) به زیبایی دفاع می‌کند، پس از آن حضرت زینب(س) عصاره تمام فضائل و خوبی‌ها که در کربلا پاسدار خون شهیدان شد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید براینکه صیانت اسلام یعنی ادامه راه شهدا، گفت: پیام امروز این حرکت ما این است که ما پیرو حضرت زهرا(س) هستیم و دست از حجاب و ارزش‌های الهی، امر به معروف و نهی از منکر، ایمان و جهاد در راه خدا هرگز برنمی‌داریم. ما مصمم هستیم با عزم و اراده آهنین راه شهیدان‌مان را با افتخار ادامه داده و لحظه‌ای از شهدا جدا نمی‌شویم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله تصریح کرد: بدطینتان، بدخواهان، بد سیرتان و آن‌هایی که راه‌شان از شهدا جدا است بدانند این مردم انقلابی، زنان و مردان این مرز و بوم هرگز از راه امام راحل و راه شهیدان بازنمی‌گردند و افتخار می‌کنند که پیرو راه حجاب هستند. و مفتخریم که شهدای مدافع حرم را داریم که پس از 1400 سال در سوریه از حرم حضرت زینب(س) دفاع می کنند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تاکید کرد: امروز پیام حرکت شما، پیام دفاع از ارزش‌های اسلامی، انقلابی و الهی است. مسئولین باید بدانند که جای جای آنان خالی است که بیایند و از ارزش‌ها دفاع کنند؟ آنان که با رأی همین مردم به قدرت رسیده‌اند کجا هستند که امروز از ارزش‌های الهی دفاع کنند؟

وی افزود: بعضی از مسئولین ما متاسفانه یا خوابشان برده یا نمی خواهند ببینند و به دنبال ترویج حجاب هم در جامعه نیستند که اگر می خواستند امروز در این جمع حضور پیدا می کردند. آنان باید حافظ اسلام باشند و وجودشان برای این است که راه شهدا ادامه پیدا کند و این راه با پاکدامنی و امر به معروف و نهی از منکر ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با انتقاد از عملکرد مسئولان در حوزه عفاف و حجاب گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که در سطح ادارات و دستگاه‌های حریم رابطه میان مرد و زن نامحرم حفظ شود اگر این مهم رعایت نشود مسئول آن دستگاه، اداره یا نهاد بی مسئولیت و بی غیرت است. ما برای حجاب خون داده‌ایم و برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر شهید داده‌ایم و هرگز از این مسیر جدا نمی شویم. پیام ما هم امروز به همه آنانی که نمی خواهند ارزش های اسلامی را حاکم بر جامعه اسلامی ببینند این است که به صف مومنان بپیوندند و دست از این اقدامات خود بردارند تا عزت‌شان حفظ شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله تصریح کرد: ما با تمام وجود مسیر شهدا را ادامه می دهیم و با تمام وجود در مقابل دنیایی که مخالف اسلام و حجاب باشد می ایستیم و دنیای آنان را به آتش می کشیم. اگر سکوت کرده‌ایم برای این است که ببینیم چه می کنید؟ ما فرمانبردار رهبری انقلاب‌مان هستیم که فرمود؛ من انقلابی هستم، و فرمان آتش به اختیار دادند تا مردم و بسیجیان در صحنه‌های فرهنگی حضور پیدا کنند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد افزود: هیچ گاه شعار «مرگ بر آمریکا» فراموش نمی شود چراکه تمام مشکلات جوامع بشری از آمریکا است. حضور داعش و القاعده حاصل تفکرات آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ایران است و در واقع شعار «مرگ بر آمریکا» یعنی شعار عزت و پایداری، و همچنان در مقابل آمریکا و دیگر دشمنان اسلام خواهیم ایستاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنان که خیال تعامل با آمریکا را دارند کور خوانده‌اند و این آرزو را تا زمانی و زنان و مردان بسیجی و جامعه اگاه و هوشیار ما هستند به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات