خبرهای داغ:
استاد دانشگاه های آذربایجان شرقی در همایش مدافعان حریم خانواده مراغه گفت: عفاف و حجاب بزرگترین ثروت یک خانواده در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۱۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، میکائیل جمال پور افزود: مواظب باشیم حجاب و عفاف به عنوان ارزش های متعالی جامعه اسلامی توسط دشمن و توطئه های آن ترور نشود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به سبک زندگی اسلامی در بین جوانان و نسل های آینده ادامه داد: برخی تحلیل ها و گفته ها از جمله تعبیر برخی پوشش ها به عنوان حجاب، کم لطفی به این فرهنگ اسلامی بوده و می تواند از کمربندی انتحاری یک تروریست داعشی برای جامعه اسلامی خطرناک تر باشد.

جال پور اضافه کرد: وجود بی تفاوتی و خنثی بودن در برابر برخی مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، بزرگترین و خطرناک ترین مشکل در جامعه اسلامی است.

وی گفت: مسلمان باغیرت و شیعه و پیرو واقعی ائمه معصومین(ع) در برابر این گونه مسائل هیچگاه بی تفاوت نبوده و در این خصوص احساس مسئولیت خواهد کرد.

این استاد بسیجی با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور افزود: پس از گذشت بیش از 38 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، زنان این مرز و بوم دوشادوش مردان در عرصه های مختلف موفقیت های ارزنده ای برای نظام و جامعه اسلامی کسب کرده اند.

عضو شورای بسیج اساتید آذربایجان شرقی ادامه داد: ویژگی بارز و ممتاز ملت ایران به ویژه مردان و زنان خطه آذربایجان، وفاداری به بنیان خانواده و وقف کردن خود برای تحکیم و تقویت آن با وجود تمام مشکلات موجود زندگی امروزی است.

وی اضافه کرد: پیام حضور بانوان محجبه در این همایش بزرگ و سراسری، ایستادگی در برابر توطئه های دشمن برای تضعیف و از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی عفاف و حجاب در بین خانواده هاست.

ارسال نظرات