خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر ما از این ارزش‌ها دفاع نکنیم و صحنه را ترک نکنیم و به داد اسلام نرسیم همان غرب زده ها دوباره می خواهند کشور را به انحراف بکشانند.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۲۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲
اگر از ارزش‌ها دفاع نکنیم غرب‌زده‌ها کشور را به انحراف می‌کشانند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ «صیانت از حریم خانواده» که در پیاده راه بوعلی برگزار شد، اظهار داشت: ما باید برای ارزش های اسلامی تا پای جان استقامت کنیم.

وی افزود: اگر برادران و خواهران ما در زمان رضاشاه به خاطر حفظ حجاب در مسجد گوهرشاد قیام کردند و به خاک و خون کشیده شدند و جان خود را فدای حجاب اسلامی کردند امروز وظیفه ما است که از خون‌ این شهدا پاسداری کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما نباید از ارزش‌های اسلامی دست برداریم، گفت: در زمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه زندگی می کنیم و 250 هزار شهید برای ارزش های اسلامی جان خود را فدا کردند، شهدای ما برای قرآن شهید شدند و برای اهل بیت(ع) و احکام دین جان دادند.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری و امام راحل و امت اسلامی ما 38 سال است تمام مشکلات را به خاطر حفظ ارزش های اسلامی تحمل کردند اگر جنگ هشت ساله را مردم ایستادند، دفاع کردند، خون دادند و خون خود را بر شمشیر پیروز کردند به دلیل قرآن، اسلام، حجاب و ارزش های اسلامی بود.

موسوی‌اصفهانی گفت: اگر ما از این ارزش‌ها دفاع نکنیم و صحنه را ترک نکنیم و به داد اسلام نرسیم همان غرب زده ها دوباره می خواهند کشور را به انحراف بکشانند.

وی افزود: سند 2030 یکی از اسناد غرب زده ای است که افرادی که مشغول پیاده کردن مسائل حکومتی هستند دوست دارند مستقیم و غیر مستقیم حکومت انقلابی را به آن سو سوق دهند اما با بودن مقام معظم رهبری و امت با بصیرت، ما وظیفه داریم تا هستیم و تا قدرت داریم و تا این نظام الهی وجود دارد وظیفه داریم تا پای جان از این نظام، ارزش ها، قرآن، رهبری و امت دفاع کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت ابراز داشت: بسیار مناسب است که در این مراکز در پیاده راه بوعلی هر شب نماز جماعت برقرار باشد چراکه همه این موارد قدم به قدم مردم را به سوی معنویت سوق می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات