خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب :

همایش صیانت از خانواده در شهرستان بهبهان برگزار شد

کد خبر: ۸۸۸۶۰۵۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهبهان، سرهنگ پاسدار عبد الله خیران پور  ظهر امروز امروز همایش  صیانت از خانواده که به مناسبت  هفته حجاب وعفاف در بهبهان برگزار شد  اظهارداشت: بحث حجاب و عفاف نباید تنها در یک هفته محدود شود و باید با تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول سال بحث حجاب و عفاف را پیگیری نماییم.
وی افزود: پرداختن به مقوله حجاب و عفاف صرفاً منوط به این هفته نیست و باید همواره مورد توجه تمامی مسؤلان و آحاد مردم جامعه قرار گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه  بهبهان با عنوان اینکه، حجاب و عفاف اثرات مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دارد اضافه کرد: حجاب و عفاف تنها مختص خانم ها نیست بلکه برای همه ی بانوان و آقایان به عنوان دو ارزش بسیار مهم در جامعه به شمار می رود که در این راستا حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است.
رشیدی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در طول هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در روز حجاب و عفاف،همزمان با سراسر کشور درشهرستان  نیز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این اجتماع مختص شهر  بهبهان  نیست اظهارداشت: امسال این اجتماع در  بخش های تابعه با حضور مردم مومن ومتدین شهرستان برگزار خواهدشد که امیدواریم با همکاری وتعامل ادارات شهرستان این همایش ها در شان شهرستان اسکو برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار