خبرهای داغ:
مام جمعه سوسنگرد: شما خانم های چادری در این روز ، جزو مدافعین حرم زینبی محسوب می شوید و همین حضور پرشکوه و بی نظیر شما دلیل بر شعور و بصیرت دینی و اخلاقی شما می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۶۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
حجت السلام و المسلمین دکتر شمیل پور امام جمعه شهر سوسنگرد در همایش حجاب و عفاف ضمن گرامیداشت این روز به مواردی در خصوص حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت : خانم های محجبه و چادری که در این همایش حضور حداکثری  پیدا کرده اید  در واقع  حضرت فاطمه الزهرا (س)را  در برابر نگاههای پست دشمنان اسلام رو سفید کردید و با حضور پررنگ شما خانم های چادری در این روز  ، جزو مدافعین حرم زینبی محسوب می شوید و همین حضور پرشکوه و بی نظیر شما دلیل بر شعور و بصیرت دینی و اخلاقی شما می باشد.
 .
دکتر شمیل پور در ادامه اضافه کرد : در زمانهای رضا شاه ،چادرهای سیاه شما بانوان محجبه  و قیامی که برعلیه شاه در مشهد مقدس در همین تاریخ برپا شد ،در شرایط سخت پهلوی باعث شد که جایگاه شاه متزلزل شود و پا به فرار بگذارد .

وی همچین افزود : کشورهای غربی و دشمنان  امروزه نیز از چادرهای شما در هراسند و این  حجاب و عفت برای آنها یک بمب هسته ای است.

امام جمعه شهر سوسنگرد عنوان کرد : بمب هسته ای که جهان را به حیرت انداخته و دشمنان از آن می ترسند ،آن بمب هسته ای و شیمیایی ساختگی نیست بلکه همین حجاب و عفاف  شما  بانوان اسلامی است که تن آنها را به لرزه در می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین شمیل پور تصریح کرد : دوچیزی که مربوط به حجاب است حیا زن و غیرت مرد است و اگر خانمی محجبه باشد و در خیابان آنهایی که بیمار اخلاقی هستند برای شما مزاحمتی ایجاد کند و شخصی از شما در این فضا دفاع و حمایت کند و احیانا اگر کشته شد ،شهید محسوب می شود و هم ردیف و در جایگاه شهدا قرار می گیرد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها