خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه صحنه:

مادران سکان داران خانواده ها هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: سکان داران خانواده ها مادران هستند بنابراین آنها باید مراقب باشند که فرزندان خود را در مقابل نقشه های فرهنگی شوم دشمنان حفظ کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۹۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ عزت اله عظیمی در مراسم  اجتماع بزرگ مردمی دفاع از صیانت از حریم خانواده که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه مقابله با هجمه های دشمن علیه بانوان ایرانی و کشف حجاب در حال انجام است صورت گرفته است.
 
 
 
وی ادامه داد: ما هر چه داریم از شهدا و ایثارگرانی داریم که در طول دفاع مقدس جانفشانی کردند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران ما از دامن مادران محجبه ای رشد کردند که آنها را برای دفاع از کشور راهی جنگ کردند تا ما اقتدار داشته باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: دشمنان ما قصد داشتن بعد از جنگ تحمیلی بازهم به کشور ما دست درازی داشته باشند ولی به برکت خون شهدای مدافع حرم و ایستادگی خانواده آنان، دشمنان را خارج از مرز ها زمین گیر کردند و دید که با موشک باران کاخ جعلی آنان چگونه از پای درآمدند.

 

 وی با اشاره به اینکه نقش زنان در دوران دفاع مقدس کمتر از مردان نبوده است یادآور شد : آمادگی امروز سپاه به حمد الهی نسبت به جنگ تحمیلی بسیار بالارفته است.

 

سرهنگ عظیمی بیان کرد: سکان داران خانواده ها مادران هستند بنابراین آنها باید مراقب باشند که فرزندان خود را در مقابل نقشه های فرهنگی شوم دشمنان حفظ کنند.

 

 


ارسال نظرات
آخرین اخبار