مسئول امر به معروف ونهی از منکر سپاه زاهدان تاکید کرد

لزوم راه‌اندازی شوراهای امر به معروف ونهی ازمنکر در ادارات سیستان و بلوچستان

مسئول امر به معروف ونهی از منکر سپاه زاهدان گفت: با راه‌اندازی شوراهای امر به معروف ونهی ازمنکر در هر اداره‌ای عفت و پاکدامنی نهادینه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۲۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
حجت الاسلام والمسلمین مهدی کوچکزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه قدمت امر به معروف ونهی از منکر به زمان آفرینش حضرت آدم بر می‌گردد اظهار کرد: حضرت آدم نخستین انسان روی زمین، دعوت کننده به نیکی‌ها بود و پس از وی نیز پیام‌آور پیروان مومن شان در انجام این فریضه مهم تلاش و برای منکرزدایی دشواری‌ها را تحمل پرهزینه‌های جانی کمالی بسیار دادند.

مسئول امر به معروف ونهی از منکر سپاه زاهدان همه باید امر به معروف ونهی از منکر کنند، هم مسئولیت شرعی و هم مسئولیت انقلابی و سیاسی است افزود: احادیث زیادی در منابع معتبر اسلامی درباره این دو وظیفه مهم وحیاتی وارد شده و این نشان از ارزش و اهمیت این  دو مسئله از دیدگاه امامان معصوم دارد.

وی بیان کرد: امر به معروف ونهی از منکر شیوه صالحین است، فریضه بزرگی است که با آن فریضه های دیگر به پا داشته، راه‌ها امن و کسب وکار حلال می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: چادری های بد حجاب معضل امروز جامعه اسلامی است که متاسفانه در برخی از خانواده های مذهبی رواج یافته است.

این مسئول با اشاره به اینکه باید عفت پاکدامنی در ادارات و توسط کارمندان هر اداره ، نهاد، وارگانی رعایت شود اظهار داشت: برای ترویج عفت پاکدامنی باید در سطح ادارات خدمات مشاوره ای را افزایش داد و با راه اندازی شوراهای امر به معروف ونهی ازمنکر در هر اداره ای این مهم را ترویج نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه گفت: ادارات به شکل همزمان و متحد انقلاب جدیدی برگرفته از فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه ایجاد کنند.
ارسال نظرات