گفتگوی خبرگزاری بسیج با خواهر شهید سجاد سپهوند:
خواهر دانشجوی شهید سجاد سپهوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: برادرم درعملیات حاج عمران مجروح شد و چند روز در خانه ماند. او در طی این مدت به دیوار تکیه می‎زد و نمازش را می‎خواند؛
کد خبر: ۸۸۸۶۱۲۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان شهید سجاد سپهوند از طایفه حسین بگ بیرانوند متولد1346 که درکرنوکر بیرانشهر به دنیا آمد و در دانشگاه تربیت معلم تهران در مقطع کاردانی به تحصیل پرداخته بود وی در سال 1367 درعملیات مرصاد کرمانشاه به شهادت رسید.

خواهر دانشجوی شهید سجاد سپهوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت : برادرم درعملیات حاج عمران مجروح شد و چند روز در خانه ماند. او در طی این مدت به دیوار تکیه میزد و نمازش را میخواند؛

وی افزود: با این حال زمانی به او میگفتیم که تو مجروح هستی و میتوانی نمازت را نشسته بخوانی در پاسخ میگفت که تا زمانی زندهام نمازم را ایستاده میخوانم و این موضوع برای ما قابل توجه بود.

وی با بیان اینکه برادرم برای بزرگترها و بخصوص پدر و مادر احترام خاصی قائل بود، عنوان کرد: او حتی مستقیم به صورت پدر و مادرم نگاه نمیکرد تا به آن‌ها بی احترامی نکرده باشد.

خواهر دانشجوی شهید سجاد سپهوند گفت: وقتی پس از شهادت برادرم برای جمعآوری خاطرات او به سراغ یکی از همرزمان شهید که طلبه هم بود، رفتم هر بار بنا به دلیلی اطلاعات را در اختیار من قرار نداد و این برای من خیلی ناراحت کننده بود.

وی تصریح کرد: پس از این موضوع یک شب برادرم به خواب همرزمش آمده بود و به او گفته بود که اطلاعاتی را که میخواهند در اختیارشان قرار بده و او هم پس از این اتفاق خاطراتی که در مدت جنگ با شهید داشته بود را برایمان بازگو کرد.

فرازی از وصیت نامه شهید:

مبادا دنياي مادي و فاني را بر جهان جاويد و آخرت ترجيح دهيد و به ثروت اندزي بپردازيد و آخرت و خدا را از ياد ببريد زيرا به از مردن و تو مردم و مي گويند و چه دارد و چه بايد گذاشته است و لي فر شتگان و مي گويند و چه اورده يا همانا ثروت و تو براي بازماندگان است و نكند و در انجا و بدون هيچ توشه اي گرفتار و خشم و غضب خداوند و دوزخ شوي.

انتهای خبر/Z
ارسال نظرات