خبرهای داغ:

آغاز فعالیت های طرح هجرت سه در پاوه

طرح هجرت سه در قالب مرمت و بهسازی مدارس سطح شهرستان با حضور 130 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در 20 مدرسه شهری و روستایی آغاز به‌ کار کرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۳۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، طرح هجرت 3 به همراه دانش‌آموزان بسیجی و یک نفر استاد کار برای راهنمایی و هدایت دانش‌آموزان، برای بالا بردن کیفیت و سرعت عمل نیروها حضور در حال اجرا است.

 

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده پاوه در این خصوص گفت: هرساله برنامه های طرح هجرت در قالب معنويت افزايي، تعميق باورهاي ديني و غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان و مرمت و تعمیر مدارس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اجرا می شود.

 

جهانگیر باباویسی هدف از اجرای این طرح را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، مشارکت دانش‌آموزان در حفظ و نگهداری محیط مدرسه و فضاهای آموزشی و آشناسازی دانش‌آموزان با فرهنگ کار عنوان کرد و گفت: آموزش تلاش همگانی برای پیشبرد امور کشور به دانش‌آموزان در این طرح پیش‌بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه طرح هجرت به تعداد 1100 نفر روزکار با مشارکت 130 دانش آموز برگزار می شود، اظهار کرد: در کنار رنگ آمیزی و تعمیر مدارس برای خواهران و برادران در 2 اردگاه، کلاس های اخلاقی و فرهنگی نیز در راستای غنی سازی اوقات فراغت برگزار می شود.

 

گفتنی است طرح هجرت 3 توسط حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه پاوه با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه در تابستان 96 اجرا می شود.


ارسال نظرات