مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز:

اعزام تیم پزشکی به ارتفاعات عشایر نشین گلی چاس الیگودرز با بالگرد

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز گفت: تیم‌ پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به وسیله یک فروند بالگرد به ارتفاعات عشایر نشین گلی چاس الیگودرز اعزام شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۴۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

فاطمه نعمت الهی، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان،اظهار داشت: بیست تیر ماه 96 با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز، شبکه بهداشت الیگودرز و اورژانس ۱۱۵، تیم پزشکی به وسیله یک فروند بالگرد به ارتفاعات عشایر نشین «گلی چاس» از توابع شهرستان الیگودرز اعزام شد.

 وی افزود: این تیم پزشکی که شامل پزشک، داندانپزشک، ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها ، بهداشت خانواده و کارشناس بهداشتی، دارویار و کارشناس آزمایشگاه و همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز ، تیم را به مدت1 روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

 مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو  و خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به اهالی منطقه است.

نعمت الهی، خاطر‌ نشان کرد: در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت کرد.

 وی با اشاره به خدمات پزشکی  در این اعزام تصریح کرد: بیش از 350 نفر خدمات مستقیم ، 30 نفر خدمات دندانپزشکی، 20 نفر خدمات آزمایشگاهی بصورت رایگان به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز با بیان اینکه در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر، بهداشت محیط و خانواده و همچنین راه‌های پیشگیری از آن به صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مریوطه و توزیع کتابچه‌های آموزشی به بیش از 150 نفر انجام شد.

وی افزود: در این اعزام یک مادر باردار و یک بیمار فشارخون بالا که نیازمند به خدمات تخصصی داشتنن با هماهنگی های صورت گرفته توسط بالگرد به بیمارستان شهرستان انتقال یافت.

  انتهای پیام/z

ارسال نظرات