خبرهای داغ:
استادسياسي در مسجدجامع يزدانشهر نجف آباد:
جلسه نهضت روشنگری با حضور استاد حسین کریمی ازاساتید دانشگاه اصفهان با همکاری معاونت سیاسی حوزه مقاومت بسيج امام سجاد سپاه ناحيه نجف آباد، مردم ولایی و نمازگزار و بسیجیان در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) به همراه نماز مغرب وعشاء دریزدانشهربرگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۸۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از نجف آباد؛ آقاي حسين كريمي استاد دانشگاه اصفهان گفت: دو جبهه ی حق و باطل از ابتدای خلقت انسان تقابل داشته اند؛ در گذشته رویارویی یهود و مشرکان مکه در مقابل پیامبر خاتم و امروز نيز رویارویی صهیونیست،گروه ها ی اسلام نما همچون داعش ویهود در مقابل جبهه ی انقلابی اسلامی مصداق اين رويارويي است.

وی درادامه آزاد سازی موصل را تبریک گفته و آن را نمونه ای از رویارویی جبهه ی حق و باطل دانسته و گفت: امروزه اگر مقام معظم رهبری بر کلید واژه ی این عمار تاکید می کند این همان این عمار امام زمان (عج) می باشد.

کریمی با ضرورت دانستن رجوع به مرجعیت دینی و سیاسی در زمان غیبت امام زمان(عج) لزوم تشخیص حق و باطل عمار گونه را مهم دانسته وبا بیان نمونه های بارز تاریخی تقابل حق و باطل همچون جنگ صفین خاطر نشان کردوگفت: امروزه آنچه مهم است شعار بر روی پرچم نیست بلکه مهم آن کسانی هستند که در زیر پرچم ایستاده اند.

وی با نگاهی بر روایات وآیات قرآنی در تقابل حق و باطل عقبه ی افراد را در صیانت از حق برای تشخیص ندای عدالت خواهی ضرورت دانسته و با اشاره به گروه های اسلام نما در زمان کنونی افزود،امروز اگر حلب وموصل آزاد میشود این امر محصول ایستادگی در جنگ تحمیلی ومقاومت مردم این کشورها و ایجاد نیروهای خود جوش مردمی همچون حشد الشعبی میباشد.

حسین کریمی با تاکید بر زمین گیر شدن آمریکا در منطقه افزود،امروزه دیگر آمریکا محور تحولات در منطقه نمیباشد و ایستادگی یمن به معنای ته کشیدن دارایی سعودی ها میباشد.وی با اشاره به قرار داشتن آمریکا در راس نظام سلطه وآل سعود و رژیم صهیونیستی به عنوان دست چپ و راست آمریکا با تاکید بر آرمانگرایی شیعه یاد آور شد، روز قدس مقدمه ی ظهور امام زمان ارواحنافداه میباشد و لزوم تقابل برای آزاد سازی قدس،حجاز،شام ،عراق و یمن برای مقدمه سازی ظهور امام عصر امری ضروری میباشد.

وی در ادامه آیت الکرسی را سیاسی ترین آیات قرآن برشمرده و آمریکا را شیطان اعظم انسی دانسته و موضع گیری حق را موجب ایستادگی شیطان ودشمن در تقابل با ولایت الله دانسته و با اشاره به سند 2030 گفت:امروزه اصل سند مشکل دارد درحالی که پیش از این سند جامع تری تدوین وقرآن مسیر روشن تری را را در این مورد خاص برای ما مشخص کرده است. و به عوامل پیروزی رزمندگان در آزاد سازی خرمشهر ،اعتقاد به آیه ی ان تنصرو الله ینصرکم را علت این پیروزی دانست.

وی در پایان سخنان خود لزوم اعتماد به خدا برای موفقیت را امری ضروری دانسته و نیل توجه به سبک زندگی معصومین و نصایح آنان را پیرامون این مسئله را مهم دانست.

براي موفقيت اعتماد به خدا لازم است
 
براي موفقيت اعتماد به خدا لازم است 
ارسال نظرات
پر بیننده ها