در تجمع صیانت از حریم خانواده لردگان عنوان شد:

فروپاشی بنیان خانواده هدف دشمنان اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در جمع مردم شهرستان لردگان گفت: ایجاد مکتب فمینیسم برای براندازی بنیان خانواده بود.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۸۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی و اجتماع صیانت از حریم خانواده با حضور امام جمعه شهرستان لردگان، مسئولین سپاه ناحیه لردگان و مسئولین اداری شهرستان لردگان در شهرستان لردگان برگزار شد.

در پایان این راهپیمایی که از گلزار شهدای لردگان آغاز و تا مزار شهدای گمنام واقع در چشمه برم این شهر ادامه داشت، حجت الاسلام سید مهران کریم پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری پیرامون ارزش و فلسفه حجاب وعفاف به ایراد سخن پرداخت.

وی، گفت: امروز شما به جهت حمایت از ارزش حجاب و عفاف پا در این عرصه و راهپیمایی نهاده اید. دشمنان خانواده آمدند و یک نقشه شوم برای براندازی بنیان خانواده کشیدند که خانواده نتواند نسل درست تربیت کند و آن ایجاد مکتب فمینیسم است.

حجت الاسلام کریم پور، افزود: بیان یک سری آزادی ها برای زنان در این مکتب(فمینیسم) برای آزادی واقعی زن نیست؛ بلکه آن آزادی که مد نظر غربی ها و سران استکبار است، همان آزادی حیوانی است.

وی، ادامه داد: به وجود آمدن فمینیسم در ایران بر می گردد به دوران مشروطیت، وقتی ما به اصلاحات رضا خانی نگاه می کنیم یکی از آن موارد کشف حجاب است، این اقدامات منجر به ایجاد انجمن هایی برای زنان شد که کم کم کار به جایی رسید که خودشان صاحب روزنامه شدند. به گونه ای که رضا خان با خانواده اش بدون حجاب در حرم امام رضا (علیه السلام) حاضر شدند و این عامل باعث آن قیام عظیم در مسجد گوهر شاد گردید.

این کارشناس مسایل دینی، افزود: خداوند در آیه 59 سوره احزاب می فرماید: ای پیامبر به زنان و دختران خود و به زنان مومنه بگو که چادران خود را بپوشند تا دیگران برای آنان ایجاد مزاحمت نکنند.

وی، با اشاره به اینکه حجاب و عفاف را باید هم مردان و هم زنان رعایت کنند، گفت: خواهران محترمه بدانید که حجاب مصونیت از شهوترانی هوس رانان است، پس در حفظ آن هر چه بیشتر کوشا باشید.

ارسال نظرات