فرمانده سپاه بندرلنگه:

دشمن ازجنگ‌ نرم برای ضربه‌زدن به بنیان خانواده‌ها استفاده کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: : دشمن با آگاهی از ضعف عملکرد ما در حوزه جنگ‌ نرم از این عرصه برای ضربه‌زدن به خانواده که کانون اصلی جامعه است استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۱۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سیدحسین فاطمی ظهر امروز در اجتماع بزرگ «من خانواده‌ام را دوست دارم» در شهر لمزان بخش مهران، اظهار داشت: استفاده مردم از ابزارهای جنگ نرم سلیقه و ضائقه آن‌ها را تغییر داده است.

وی افزود: در فضای جنگ سخت عملکرد مثبت و عالی را شاهد هستیم اما در فضای جنگ نرم نیازمند برنامه‌ریزی بلند مدت و هدف‌مندی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه خاطر نشان کرد: دشمن با آگاهی از ضعف عملکرد ما در حوزه جنگ‌نرم از این عرصه برای ضربه‌زدن به خانواده که کانون اصلی جامعه است استفاده می‌کند.

فاطمی تصریح کرد: ماهواره و فضای مجازی و محتوای نادرست آن از مصادیق جنگ نرم است که امروزه به خانه‌های ایرانی‌ها راه پیدا کرده و بر روی سلیقه و ضائقه مردم تاثیر چشم‌گیری را داشته تا جائیکه برخی طلاق و بدحجابی و دیگر ناهنجاری ها را باعث افتخارمی‌دانند.

وی در پایان تصریح کرد: دشمن در ترویج فرهنگ و شیوه‌های نادرست غربی در جامعه تلاش روز افزون دارد، استفاده از ابزارهای جنگ نرم فساد را در جامعه افزایش داده، امروزه باید در این عرصه تلاش فراوانی را انجام دهیم.

ارسال نظرات