مشاور تربیتی و خانواده آموزش و پرورش:

بدحجابی بنیان خانواده را متزلزل می کند

مشاور تربیتی و خانواده آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه بدحجابی بنیان خانواده را متزلزل می کند، گفت: حیا و پوشش زینت و اساس عشق، حیاء است.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۲۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محسن منصوری مشاور تربیتی و خانواده آموزش و پرورش در همایش حریر خضراء که به مناسبت روز حجاب و عفاف در بیت تاریخی امام (ره) در شهرستان خمین برگزار شد، با تاکید بر راهکارهای اجرایی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در زمینه تقدیر از جایگاه افراد محجبه کمتر کار شده است می توانیم با این امر به نوعی مروج حجاب در جامعه باشیم.

وی افزود: ستون‌های حجاب در زندگی ریشه دارد و استواری زندگی بر ستون‌های این فرهنگ اسلامی بنا نهاده شده است، تفاوت انسان با دیگر مخلوقات در عقل اوست تا بتواند با بهره گیری از عقل مسیر درست را انتخاب کند، حتی حیا و دین هم با عقل حرکت می‌کند. حیا و پوشش زینت و اساس عشق، حیاء است.

این مشاور تربیتی تصریح کرد: افراد محجبه دارای جایگاه ویژه‌ای در جامعه هستند. مدیر بودن در اجتماع و روابط اجتماعی یکی از ویژگی‌ها و از مهارت‌های زندگی و مهارت‌های ارتباطی است؛ فعالانه بودن، حرکت انسان محجبه و نه منفعلانه بودن آن از دیگر جایگاه‌ها است، بدین معنا که حجاب و عفت فعالیت است نه انفعال.

انتهای پیام/

ارسال نظرات