در ویژه برنامه پارک معرفت مطرح شد؛

افزایش سطح فرهنگ ایرانی و اسلامی عامل عزت و اقتدار ملت ایران

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه ناحیه اراک گفت: عزت و اقتدار ملت ایران در گرو افزایش سطح فرهنگ ایرانی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۳۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سروان پاسدار احمد کمانکش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک در ویژه برنامه پارک معرفت با بیان اینکه هدف اصلی جمهوری اسلامی جایگزین کردن ذهن خالی با ذهنی شکفته است، گفت: مردم باید اشتیاقشان را به زندگی پاک بیشتر کنند تا هرگز در راه رشد و تعالی متوقف نشوند و با این زندگی سالم خود بتوانند به اسلام و انقلاب خود کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید همیشه آماده رویارویی با مشکلات باشند، گفت: مشکلات زندگی سدی است که خداوند برای رشد و تعالی انسان قرار داده و انسان باید با تفکر و تعقل تلاش کند تا با موفقیت از این مشکلات بگذرد و به سعادت و تعالی برسد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) تصریح کرد: حجاب یک مقوله بسیار مهم در جامعه امروزی است و مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه فرهنگی دشمنان است که باید برای افزایش آگاهی مردم نسبت به مزایای آن تلاش بسزایی کنیم.

سروان پاسدار کمانکش با اشاره به برنامه‌های اجرایی در ویژه برنامه پارک معرفت افزود: این غرفه‌ها که توسط روحانیون و طلاب طراحی شده است تا بازی‌های سالم را به کودکان معرفی و آنان را از فضای مجازی دور ‌کنند؛غرفه طب سنتی، حجاب، تفریحات سالم برای جوانان از سوی سازمان مصباح الهدی ارائه می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) تصریح کرد: ویژه برنامه پارک معرفت با همکاری سپاه ناحیه مقاومت اراک، بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهیدمدنی(ره)، سازمان مصباح الهدی(ازاستان قم)‌ درسطح شهر و پارک‌های شهرستان اراک برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات