معاون امور هماهنگي عمراني استانداري:

مصلحت مردم بر قومیت‌گرایی و خویشاوند گرایی ارجعيت دارد

معاون امور هماهنگي عمراني استانداري گفت: ايجاد وحدت و همدلي از شاخص‌های موفقيت در همه كارها خصوصاً برنامه‌های عمراني و آباداني شهرهاست و مصلحت مردم و شهرها بر قومیت‌گرایی و خویشاوند گرایی ارجعيت دارد.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۳۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد اصلانی در همايش توجيهي منتخبين دوره‌ی پنجم شوراهاي اسلامي شهرهاي استان لرستان که با حضور مهندس خندان‌دل معاون محترم وزير كشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد، اظهار داشت: يك شهرداري پويا بايستي بسترهاي فرهنگي و رعايت حقوق شهروندي را در اولويت برنامه‌ها و وظايف خود قرار دهد.

وی بابیان اینکه مشاركت اجتماعي در همه سطوح نيازمند برنامه‌ریزی مناسب است، افزود: بررسي نيازهاي بهداشتي، آموزشي و همچنين ايجاد شورونشاط در جامعه از وظايف شوراهاي اسلامي شهرهاست.

معاون امور هماهنگي عمراني استانداري با اشاره به اینکه انتخاب شهردار بايستي بر اساس شاخص‌های مدون و از پيش تعیین‌شده باشد، بیان کرد: تنها با برنامه‌ریزی دقيق و مناسب می‌توان از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرها بهره‌مند شد.

اصلانی بابیان اینکه از معضلات مديريت شهري قوم‌گرایی است، تصریح کرد: ايجاد وحدت و همدلي از شاخص‌های موفقيت در همه كارها خصوصاً برنامه‌های عمراني و آباداني شهرهاست و مصلحت مردم و شهرها بر قومیت‌گرایی و خویشاوند گرایی ارجعيت دارد.

وی گفت: خوشبختانه تمايل به سازمان‌های مردم‌نهاد در شهرهاي استان وجود دارد كه مستلزم توجه بيشتر است.

معاون امور هماهنگي عمراني استانداري افزود: اعتبارات شهرهاي استان از محل درآمد عوارض ساخت‌وسازها ارزش‌افزوده و درنهایت از اعتبارات كشوري سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست كه با توجه به صنعتي نبودن استان جهت اجراي برنامه‌های عمراني نيازمند عنايت بيشتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات