مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: کشف حجاب توطئه استکبار برای ورود فرهنگ غرب به کشور بود.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۴۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: 21 تیرماه یاد آور قیام مردم مومن مشهد با حمایت همه جانبه علما و روحانیون در مبارزه با کشف حجاب رضا خانی است که به دستور او، هزاران نفر در مسجد گوهرشاد مشهد به خاک وخون کشیده شدند.

وی افزود : کشف حجاب که دیکته شده دنیای استکبار بود، برای استحاله ی فرهنگ دینی و مذهبی کشورهای مسلمان طراحی شده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت:کشف حجاب برداشتن لباس حیا از مردان و زنانی بوده است که حجاب را پرچم عفت بر وجود خود می دانستند چرا که لباس هر قوم معرفت و شخصیت آن قوم است.

عبدالرضا رستگار شرک در دین زدایی واسلام ستیزی را اولین قدم استکبار جهانی برای عملی کردن نیات شوم خود دانست و افزود: توطئه استعماری کشف و به عبارت دیگر حذف حجاب از زنان ایرانی مقدمه‌ای برای ورود فرهنگ غرب به کشورمان بود که با مقاومت مردم روبه‌رو شد و دشمنان به قصد پلید خود نرسیدند که نشان از آگاهی مردم در آن زمان بود.

وی با بیان اینکه بدحجابی از یادگارهای شوم رضاخان است، گفت: رضاخان می‌خواست با بی‌حجابی، غرب‌زدگی را در جامعه رواج دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار اظهار داشت: دشمن همواره بدنبال توطئه های جدید است ، یک روز با کشف حجاب و امروز از قالب سند 2030 و فردا در قالبهای فریبنده ی دیگر سعی در تغییر نظام اسلامی ایران را دارد، بنابراین باید با هوشیاری از عفاف و حجاب پاسداری کنیم.

ارسال نظرات