خبرهای داغ:
کلاس های آموزش مداحی در مقاطع سنی بزرگسالان ،جوانان ، نوجوانان و نوگلان حسینی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۵۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیچ در قزوین، عقیل محمدی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه استان قزوین در افتتاحیه کلاس های آموزش مداحی نوگلان حسینی که چهارشنبه در سالن معراج الشهداء با حضور مسئولین و والدین نوگلان خسینی برگزار شد گفت: کلاس های آموزش مداحی طبق منویات رهبری از سال 1392کار خود را آغاز کرد.
 

محمدی افزود: دوره جدید ثبت نام نوگلان حسینی را امسال هم همانند سنوات گذشته از مدارس شروع کردیم و الحمدالله با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شد.
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه استان قزوین بیان کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها کشف استعدادهای درخشان و مستعد در عرصه مداحی و تربیت مداحانی است که از همه نظر چه بصیرتی و چه اخلاقی و دینی کامل باشند.

محمدی بیان کرد : هدف ما تنها آموزش صرف مداحی نیست بلکه کار ما آموزش توام با تربیت نوگلان و متربیان همراه هست.

وی با اشاره به اینکه با تربیت درست یک مداح ما می توانیم از انحرافات و تحریفاتی که الان دامنگیر مداحی است و ما شاهد آن هستیم جلوگیری کنیم افزود: ما در این کلاس ها از اساتید مجرب استانی که سابقه طولانی و خوب در عرصه مداحی هستند استفاده شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه استان قزوین بیان کرد: ما در 4کلاس 20نفره سازماندهی کرده ایم که زیر نظر سازمان بسیج مداحان مجمع یاس کبود اجرا می شود.

وی گفت:این دوره ها 36ماهه است که هر 9ماه یک سطح محسوب می شود و زمان برگزاری این کلاس ها روزهای پنجشنبه از ساعت 9صبح به مدت 2ساعت برگزار میشود.

محمدی در خاتمه بیان کرد: والدین محترم باید شرایط موفقیت فرزندانتان را فراهم کنید که با حمایت همه جانبه شما نوگلان حسینی می توانند به رشد خوبی دست پیدا نمایند.
 
 
 
1002/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها