خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور در شهرستان سمیرم برگزار گردید:
مدافعان حریم خانواده مسیر امامزاده پنج تن (ع) تا امامزاده ابراهیم (ع) سمیرم را همزمان با روز عفاف و حجاب راهپیمایی کردند
کد خبر: ۸۸۸۶۲۸۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج، همزمان با روز عفاف و حجاب همایش و اجتماع مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان و برخی از مسئولان شهرستان سمیرم در جوار امامزاده ابراهیم (ع) سمیرم برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در جمع مدافعان حریم خانواده با تبریک پیروزی و فتح بزرگ موصل اظهار کرد: این پیروزی حاصل اتحاد مردم تحت فتوای آیت الله سیستانی ستودنی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و موضوع ولنگاری فرهنگی افزود: امروز اگر عفاف و ارزش خانواده ها از بین برود برای جامعه چیزی باقی نخواهد ماند و غیبت یک مسئول ارشد در چنین مراسماتی جای سوال دارد.

فصیحی حضور نیروی انتظامی در برابر مشکلات اجتماعی و اخلاقی را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: یک دست صدا نداشته و امروز مسئولی که تکیه بر صندلی خود زده باید بداند برای هر صندلی خون ۴۰ شهید ریخته شده و در برابر آن باید پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر موضوع آتش به اختیار و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار فرهنگی تمیز خاطرنشان کرد: در عمل باید به خون شهدا و فرمایشات مقام معظم رهبری پایبند بود.

به گزارش سمنا، حجت الاسلام مهدوی نژاد، امام جمعه شهر خور و بیابانک سخنران ویژه این مراسم بود و از دختر بچه ۸ ساله ای به پاس پوشش مناسب تقدیر شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها