کد خبر: ۸۸۸۶۲۹۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

خبرگزاری بسیج؛ به گزارش معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه رباط کریم: نشست خبری با حضور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم و جمعی از خبرنگاران این شهرستان با موضوع گروه های جهادی برگزار شد.
در این نشست، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم فرمودند: اگر چه عده ای از دولت مردان اقدام به سنگ اندازی علیه سپاه می نمایند ولی سپاه همچون قطار در حال حرکت در مسیر انقلاب، افتخارش این است که سنگ مردم را به سینه بزند و به قطار ایستاده کسی سنگ نمی زند. عده ای در داخل به جای اینکه پیگیر مطالبات مردم و عمل به وعده های انتخاباتی باشند با فرافکنی و وارونه جلوه دادن مسائل، دنبال جوسازی و دور کردن ذهن مردم از مطالبه هایشان هستند.
در ادامه صحبت هایشان فرمودند: امروز سپاه فقط حفظ امنیت و نگهبانی از انقلاب و دستاوردهایش را بر عهده ندارد، هر کاری بر روی زمین مانده و هر مطالبه ای از مردم در خصوص فعالیت های عمرانی، آبادانی، محرومیت زدایی، درمانی، روشنگری های فرهنگی اجتماعی ، شناسایی و آموزش افراد متقاضی اشتغال آفرینی و اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد.
 ایشان در پایان صحبت هایش علاوه بر پاسخ به سوالات خبرنگاران، به برنامه های این شهرستان با موضوع گروه های جهادی از 21 تا 31 تیرماه 1396 اشاراتی فرمودند:
1)    اعزام 4 گروه جهادی 18 نفره به 15 روستای محروم شهرستان در خصوص محرومیت زدایی در عرصه های آموزش قران کریم، تشریح سبک زندگی اسلامی ایرانی، رواج گفتمان ولایت و اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه های افزایش موالید و تسهیل در امر ازدواج، پیشگیری از اعتیاد و طلاق، آشنایی با مضرات و خطرات ماهواره، برگزاری محافل عفاف و حجاب
2)    اعزام یک گروه جهادی برادران به روستای محروم امیرآباد شهرستان ملارد جهت مرمت و رنگ آمیزی مدرسه
3)    برگزاری کلاس آموزشی پرورش قارچ برای 60 نفر


ارسال نظرات