بر اثر برخورد یک دستگاه سایپا با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده بوكان-مهاباد (برهان) مرگ دو راکب موتور سیکلت را به همراه داشته است.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۹۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بر اثر برخورد یک دستگاه سایپا با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده بوكان-مهاباد (برهان) مرگ دو راکب موتور سیکلت را به همراه داشته است.

طی این حادثه که در ۳۰ کیلومتری جاده بوکان به مهاباد (نزدیکی سه راه برهان) روی داد متاسفانه هر دو راکب موتور سیکلت در دم جان خود را از دست دادند.

این سومین حادثه برای راکبان موتور سوار طی ۱۰ روز گذشته در محور های مواصلاتی بوکان است که متاسفانه طی این سوانح ۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

با مرگ این دو راکب موتور سوار شته های سوانح رانندگی بوکان طی ۴۰ روز گذشته به ۱۹ نفر افزایش یافت.

در همین رابطه نیز فرمانده نیروی انتظامی بوکان در گفتگو با خبر نگاران عامل انسانی را از عوامل اصلی تصادفات فوتی امروز در جاده های بوکان دانست و عنوان کرد: با اعلام خبر وقوع دو فقره تصادف فوتی در محورهای مواصلاتی بوکان عامل انسانی را از عوامل اصلی تصادفات فوتی امروز در جاده های منتهی به این شهرستان عنوان نمود.

سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی رئیس پلیس شهر بوکان در تشریح تصریح کرد: بدنبال تماس های مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف مرگبار در محور بوکان _ مهاباد حوالی روستای شرفکندی، بلافاصله فرمانده انتظامی و نیروهای تحت امر در معیت عوامل امدادی وپلیس راه در محل وقوع تصادف منجر به فوت حضوریافت و ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان عامل انسانی را یکی از سه عامل اصلی تصادفات (انسان، جاده، وسیله نقلیه) امروز در محور مواصلاتی شهرستان بوکان اعلام نمود.

وی اظهار کرد: متاسفانه علیرغم تاکیدات و توصیه های مکرر پلیس در جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله استفاده از کلاه ایمنی و داشتن سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیر مجاز باز شاهد وقوع تصادفات این چنینی به جهت عدم رعایت اصول راهنمایی و رانندگی هستیم.

سرهنگ محبعلی افزود: در تصادفات فوتی امروز که در جاده روستایی( حاجی لک و سرچنار) و جاده بین شهری ( بوکان _ مهاباد) اتفاق افتاد هر دو تصادف منجر به فوت ما بین موتور سیکلت و وانت سایپا بود که در تصادف قبل از ظهر راکب موتور سیکلت و در تصادف بعد از ظهر هم راکب و هم ترک نشین موتور سیکلت به علی شدت جراحات وارده در دم فوت نمودند.

رئیس پلیس شهر بوکان از هموطنان عزیز و‌خانواده های بزرگوار خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیشگیری از تصادفات گام مهمی را در حفظ نیروهای انسانی کشورمان برداریم.

ارسال نظرات