خبرهای داغ:

تجمع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده در بوکان برگزار شد

تجمع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده با حضور پرشور زنان بوکانی و مسئولان شهرستانی در پارک بانوان این شهر برگزار شد
کد خبر: ۸۸۸۶۲۹۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان در تجمع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده که با حضور پرشور زنان بوکانی و مسئولان شهرستانی در پارک بانوان این شهر برگزار شد گفت: حجاب و عفاف در فرهنگ مسلمانان ریشه دارد و این نشانه اهمیت زنان در دین مبین اسلام است.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: حجاب در استحكام و تداوم هسته اصلي خانواده بسيار تاثيرگذار است و موجب ايجاد آرامش رواني و امنيت روحي در جامعه مي شود ولی متاسفانه اکنون می بینم که واسطه فرهنگ غربی حجاب در میان زنان و مردان ما کم رنگ شده است.

وی ادامه داد: اکنون شاهد آن هستیم که مردان ما لباس زنان را می پوشند و زنان نیز لباس مردان را که بر اساس روایات و احادث مکرر این کار گناهی بس بزرگ است.

ماموستا خلیفه زاده تصریح کرد: حجاب گوهر زن و دیواری بلند میان گناه و بی حیایی است که همه زنان مسلمان بایستی از این گوهر گرانبها که عفت زن مسلمان را نشان می دهد با جان و دل محافظت کنند.

وی افزود: خطر افتادن عزت و جایگاه زن، افزایش ناهنجاری های جسمی و روحی، کاهش تمایل به ازدواج، افزایش ناهنجاری های خانوادگی و بالا رفتن آمار طلاق از اثرات پدیده شوم بدحجابی در جامعه است که امیدواریم زنان و دختران پاک دامن ما در حفاظت از ان کوشا باشند.

در ابتدای مراسم نیز جانشین فرمانده سپاه بوکان در سخنانی با تبریک هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: توطئه کشف حجاب در زمان حکومت استبدادی طاغوت، عزت مسلمانان را مورد هدف قرار داد اما مسلمانان آگاه و زنان غیرتمند ایران اسلامی، در مقابل این توطئه پلید ایستادگی کردند.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی ادامه داد: امروز زنان و دختران ما در معرض بزرگترین حمله ها ازسوی دنیای غرب قرار گرفته اند چون دشمنان اسلام می دانند با برداشتن حجاب بنیان خانواده و جامعه اسلامی فرو خواهد ریخت.

در پایان این مراسم که به همت بسیج جامعه زنان سپاه بوکان و دیگر نهاد های مربوطه برگزار شد به ۲۵ نفر از زنان برتر و محجبه بوکان هدایایی اهداء شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار