خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا حفظ حجاب اسلامی را از عوامل مهم حفظ انقلاب و اقتدار عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۹۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، دشمنان انقلاب اسلامی ایران که یک انقلاب الهی و مردمی است به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر نمی‌توان از طریق مرزهای زمینی، اقتصادی و سیاسی به ملت ولایی ایران ضربه بزنند و درصدد ضربه زدن به باورها و اعتقادات دینی و مذهبی افراد هستند.

وی با اشاره به آثار حجاب و عفاف در جامعه، اظهار داشت: همانگونه که حفظ حجاب و عفاف سبب حفظ انقلاب می‌شود حفظ نشدن حجاب و عفاف بینش، تفکر و قلب جوان را از بین برده و راه را برای اسکتبار هموار می‌کند.

وی کاهش میزان مفاسد اجتماعی، حفظ ارزش‌های انسانی، مصونیت زنان در جامعه، تقویت بنیان‌های خانواده و اعتلای جایگاه و منزلت زن در جامعه از جمله آثار مهم حجاب و عفاف عنوان کرد.

عضو کمیته فرهنگی جلفا تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در خصوص ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام به منویات مقام معظم رهبری و مقابله با فرهنگ غرب است که رهبر انقلاب از آن به عنوان شبیخون فرهنگی یاد کرده‌اند، بنابراینباید به آن اهمیت ویژه دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به حادثه مسجد گوهرشاد و نام گذاری آن روز به نام عفاف و حجاب عنوان کرد: کم توجهی مسئولان به امر عفاف و حجاب آثار زیان باری در جامعه دارد و به تدریج بنیادهای ارزشی و اخلاقی را سست و متزلزل می کند و زمینه های انحطاط فرهنگی را ایجاد می کند و دستگاه های فرهنگی برای نهادینه کردن مقوله عفاف و حجاب درجامعه اقدام لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها