خبرهای داغ:
بوستان سلامت گرمسار افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۱۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،در این افتاتحیه مسئول بوستان سلامت گرمسار ضمن خوش آمد گویی به مسئولان اجرایی و مردم فهیم گرمسار گفت:۲۰شب جنگ شبانه پرقدرت به همراه۴۵شب غرفه‌های متنوع از جمله غرفه های مشاوره خانواده، فردی، اعتیاد، تحصیلی و... غرفه مشاوره بیمه، غرفه عکاسی، دو غرفه کار با کودک تخصصی(پیش دبستانی و قبل پیش‌دبستانی) غرفه محصولات فرهنگی، غرفه صنایع دستی، غرفه دیجیتال(گیم‌نت)، غرفه تغذیه و همچنین تعبیه زمین والیبال ، فوتبال دستی، پینگ پونگ و ایجاد یادمان شهدای مدافع‌حرم در پارک ۱۵خرداد(بیمارستان) دایر میباشد.

و همچنین از زحمات  شهردار محترم، و عوامل شهرداری تقدیر و تشکر کرد که تا این لحظه حمایت‌های بی نظیری انجام داده‌اند.

در ادامه این افتتاحیه مجید ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بیانات مقام معظم رهبری در مورد بسیج که میفرمایند:بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدانها و وجود بسیج باید ما را وادار کند به شکر الهی، نشاط جوانان بسیجی باید ما را وادار کند به شکر الهی... و از جوانان و نوجوانان خواست اوقات فراغت خود را غنیمت بشمرند.

سرهنگ مجید ناظریه ادامه داد: باید از ظرفیت طرح جوانه‌های صالحین به‌طور شایسته استفاده شود تا جوانان، دانش آموزان و نوجوانان در پایان برنامه‌های اوقات فراغت دستاوردی داشته باشند. نسل سوم انقلاب در بحبوحه تهاجم فرهنگی نیازمند راهنمایی‌ها و حمایت‌های فکری است تا در طوفان رسانه‌ها و برنامه‌های مهاجم راه را گم نکنند و دچار اشتباه نشوند، چراکه این جوانان هستند که مملکت را تأمین و تجهیز می‌کنند.

ناظریه در پایان  از زحمات شبانه روزی "مجموعه هیئت و بسیج حضرت علی اکبر(ع)" تشکر و قدردانی کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها